انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
گروه موسیقی پالت شب گذشته در اجرای خود در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر یک قطعه از کنسرت خود را به نوید محمدزاده برنده سیمرغ بهترین بازیگر مکمل مرد تقدیم کردند.
ادای احترام پالتی ها به سینمای ایران و کودکان کار

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی ، گروه موسیقی پالت در حالی چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر در مرکز همایشهای برج میلاد به روی صحنه رفت که وعده مدیران این جشنواره را مبنی بر اجرای نوازندگان جوان قبل از کنسرتهای پرمخاطب عملی کرد به طوری که قبل از اجرای گروه ، صادق شریعتی تنبک نواز شیرازی به روی صحنه آمد و قطعاتی را برای مخاطبان اجرا کرد.
این اتفاق در حالی بعد از گذشت 4 روز در جشنواره سی و یکم رخ داده که طی این مدت اجراهای بسیار پرمخاطب دیگری در سالنهای مختلف برگزار شده و هیچکدامشان میزبان تکنوازان جوان نبوده اند.
بعد ازاجرای صادق شریعتی گروه موسیقی پالت به روی صحنه آمدند و قطعاتی چون  لیلی، برادرا، شباهنگام، سال تا سال، مثلث، ماهی و گربه ، شهر من بخند و... را اجرا کردند.این گروه همچنین در کنسرت دو سانسه دیشب خود به بازخوانی قطعه «به رهی دیدم برگ خزان» ساخته پرویز یاحقی پرداختند . درواقع می توان گفت پالتی ها این قطعه را به روایت خودشان به مخاطبان ارائه دادند. 

در این اجرا که با حضور هنرمندانی چون دارا دارایی ، آرمان گرشاسبی ، ایمان صفایی ، هانا کامکار و ... همراه بود پالتی ها از چند کودک کار که میهمان کنسرتشان بودند تقدیر و برای آنها آرزوی موزیسین شدن کردند.
همراهی هنرمندان موسیقی و سینما در بسیاری از کنسرتهای ژانرهای مختلف به وضوح به چشم می خورد به طوری که تا کنون بسیاری از هنرمندان بنام سینما ، تئاتر و تلویزیون میهمان کنسرتهای بزرگ بوده اند ، شب گذشته و در اجرای گروه موسیقی پالت ، این گروه ضمن ادای احترام به سینماگران ایران ، قطعه «نیمی از ما» را به نوید محمدزاده برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تقدیم کردند.
اولین اجرای مرکز همایش های برج میلاد در خلال سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر شب گذشته با کنسرت گروه پالت و با استقبال خوب مخاطبان برگزار شد.
 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: