انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
کیهان کلهر یکبار دیگر مجوز اجرا در ایران را در دریافت کرده و قرار است پس از کش و قوس هایی فراوان در کشور خودش نیز اجازه اجرا داشته باشد.
به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، کیهان کلهر قرار بود خردادماه امسال کنسرتی همراه با کوارتت «بروکلین رایدر» در ایران  داشته باشد که اداره اماکن مجوز آن را نداد و این کار سروصدای زیادی در رسانه ها و فضای مجازی برپا کرد.حال تازه ترین خبرها حاکی از آن دارد که سال آینده کیهان کلهر حتما در ایران کنسرت خواهد داشت.

محمد حسین توتونچیان،مدیر موسسه ققنوس با اعلام این خبر به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: ما مجوز کنسرت کیهان کلهر را گرفته ایم و حالا دنبال سالن مناسب برای این کنسرت هستیم.

وی درباره جزئیات کنسرت این هنرمند گفت: ترجیح می دهم پس از بستن قرارداد با سالن مورد نظر و هماهنگی های نهایی درباره رپرتوار و نوازنده های همراه این موسیقیدان صحبت کنم.

پیشتر کیهان کلهر قرار بود، -19 خردادماه- بعد از مدت‌ها در ایران روی صحنه برود؛ اما مجوز این برنامه از طرف اداره‌ی اماکن صادر نشد. او در این برنامه در نظر داشت برای اولین بار در ایران، کنسرتی همراه با کوارتت «بروکلین رایدر» داشته باشد و  همه‌ مسائل از قبیل اخذ ویزاها، خرید بلیت‌ها و مسائل اقامت از مدت‌ها پیش تهیه شده بود. اما در روزهای محدودی مانده به برگزاری این برنامه که حتی سالن اجرای آن نیز مشخص شده بود -سالن میلاد- اداره‌ی اماکن به دلیل آنچه «ملاحظات امنیتی» دانسته، از صدور مجوز خودداري کرده است.

«کیهان کلهر» در این خصوص این برخورد قبلا گفته بود: «کنسرت‌ها دوباره برگزار نخواهد شد. تا زمانی‌ که فرهنگ و هنر ایران، گروگانِ زورگیری و زورآزمایی جناح‌های سیاسی است و خط‌مشی‌ مشخصی‌ برای این‌گونه فعالیت‌ها تعریف و اجرا نشده، بنده از انجام هرگونه فعالیت در ایران خودداری خواهم کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: