انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
گروه موسیقی «کامنت» در بخش تلفیقی و راک سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می کند.
به گزارش تابناک فرهنگی، نیما رمضان سرپرست گروه «کامنت»  پیرامون تازه ترین فعالیت های این گروه موسیقایی توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که از سوی ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر انجام گرفته روز جمعه ۲۳ بهمن ماه همراه با گروه «داماهی» کنسرتی را به صورت جداگانه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می کنیم که بر اساس آن پنج قطعه از جمله «لحظه ها»، «با مسیر باد»، «فرشته مرگ»، «بیداری»، «یک روز مال من» برای مخاطبان اجرا می شود. البته برای ارائه دو قطعه دیگر نیز فکرهایی کرده ایم که اگر شرایط فراهم شود این قطعه ها را نیز برای علاقه مندان اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه هایی که برای اجرای جشنواره در نظر گرفته ایم اجرای مشترک با گروه «داماهی» است که امیدوارم شرایط به گونه ای فراهم شود که بتوانیم این اجرای مشترک را نیز داشته باشیم.

رمضان درباره فعالیت های بعدی گروه نیز بیان کرد: غیر از اجرا در جشنواره به شدت درگیر تولید و ضبط تازه ترین آلبوم گروه هستیم و امیدوارم بتوانیم به زودی کار ضبط را به اتمام برسانیم و هر چه زودتر آن را منتشر کنیم. ضمن اینکه در کنار این فعالیت ها بنا داریم اگر شرایط فراهم شود کنسرت هایی را در تهران و شهرستان ها برگزار کنیم که هنوز هیچ چیزی در این مورد مشخص نیست.

سرپرست گروه موسیقی «کامنت» در بخش پایانی صحبت های خود درباره حضور این گروه در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گفت: اینکه مسئولان برگزاری جشنواره تصمیم گرفته اند این ریسک را انجام دهند و در تجربه اول از گروه های تلفیقی و راک برای شرکت در جشنواره دعوت کنند اتفاق خوبی است که امیدوارم استمرار داشته باشد. همچنین امیدوارم مشکل همیشگی صدابرداری سالن ها هنگام برگزاری جشنواره در این دوره کمتر باشد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: