انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
دست اندرکاران سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی خبر از اهدا 260 سکه بهار آزادی به منتخبان و همچنین فروش 2 میلیارد تومانی بلیت های این جشنواره می دهند.

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، طبق اعلام برگزار کنندگان سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، در مجموع 260 سکه بهار آزادی در بخش‌های مختلف جشنواره اهدا خواهد شد.

به این ترتیب 60 سکه بهار آزادی در بخش«جایزه ویژه بهترین آلبوم سال» آهدا خواهد شد. همچنین در بخش موسیقی ایرانی به ترتیب به بهترین آلبوم با کلام 20 سکه بهار آزادی، بهترین آلبوم بی‌کلام 10 سکه بهار آزادی، خواننده برتر 10 سکه بهار آزادی و آهنگساز برتر 10 سکه بهار آزادی اهدا می شود.

در بخش موسیقی نواحی نیز تندیس بهترین آلبوم به همراه 20 سکه بهار آزادی اهدا می شود. در بخش موسیقی فیوژن نیز به ترتیب به بهترین آلبوم با کلام 10 سکه بهار آزادی، و به بهترین آلبوم بی‌کلام 10 سکه بهار آزادی تعلق می گیرد.

در بخش موسیقی کلاسیک نیز به ترتییب به بهترین آلبوم 20 سکه بهار آزادی و به بهترین آهنگساز 10 سکه بهار آزادی اهدا می شود.

در بخش جایزه ویژه ایران فرهنگی نیز 10 سکه بهار آزادی اهدا می شود. در بخش موسیقی پاپ به بهترین آلبوم 20 سکه بهار آزادی، بهترین خواننده 10 سکه بهار آزادی و به بهترین تنطیم کننده 10 سکه بهار آزادی تعلق می گیرد.

در بخش پاپ-تلفیقی و سایر ژانرها نیز به بهترین آلبوم با کلام 20 سکه بهار آزادی و بهترین آهنگساز 10 سکه اهدا می شود.

فروش جشنواره 2 میلیاردی شد

در حالی که دو روز تا آغاز جشنواره سی و یکم موسیقی فجر مانده، مجموع رقم فروش بلیت اجراهای جشنواره از مرز 2 میلیارد تومان گذشته است.

مجموع رقم بلیت فروشی جشنواره موسیقی فجر تا لحظه ارسال این خبر به رقم دو میلیارد و بیست و هفت میلیون تومان رسیده است.

بلیت فروشی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از روز 5 بهمن ماه از طریق سه سامانه‌ی بلیت فروشی آغاز شده است سه سامانه‌‌ی بلیت فروشی «84200»، «تیوال» و «می‌رسی» بلیت‌های این دوره از جشنواره موسیقی فجر را به فروش می‌رسانند.

همچنین بلیت اجرای گروه «آوای موج»، گروه «چارتار»، کاوه یغمایی (دو سانس)، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، گروه «کامنت و داماهی»، «بارتولومی بیتمن»، احسان خواجه‌امیری، دالیبور کاروای، مسعود شعاری و کریستف رضاعی، کیوان ساکت و سالار عقیلی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری لوریس چکناواریان، انزو فاواتا و آنتونیو ری به اتمام رسیده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: