انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از راه اندازی مرکز ویژه موسیقی در سنندج در سال آینده خبر داد.

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، بهرام نصراللی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در حاشیه اجرای ارکستر فیلارمونیک کردستان در سنندج گفت: کردستان به عنوان مهد فرهنگ وهنر در جهان با پتانسیل ها و استعداد های فراوانی که دارد نیازمند مرکزی رسمی با عنوان مرکز ویژه موسیقی است که انشاء ا... در سال آینده مقدمات آن آغاز می کردد .
وی ادامه داد : حضور ارکستر فیلارمونیک کردستان با حضور این جمع جوان 80 نفره که قابلیت های فراوانی در جهت تبدیل شده به یک ارکستر کاملا حرفه ای را دارد یکی از نقاط قوت هنری استان کردستان محسوب می گردد که وظیفه حمایت از آن برعهده تمامی دستگاه ها و متولیان فرهنگی استان می باشد .
نصراللهی زاده با اشاره به حضور استاندار کردستان به عنوان رئیس هیأت امنای این ارکستر افزود: این حضور خود نشاندهنده عزم جدی مسئولین به منظور حمایت از هنر غنی استان است  و بسیار خوشحالیم که توانستیم در جهت اعزام این گروه با تخصیص اعتبارلازم ایفای نقش نماییم .
وی با شاره موفقیت های هنرمندان بخش موسیقی و تولیدات صورت گرفته این استان گفت : این افتخارهای کسب شده متعلق به هنر غنی استان کردستان است و به همین منظور به مهندس زاهدی استاندار کردستان پیشنهاد دادیم که مرکز ویژه موسیقی که بعداً نام وعنوان آن مشخص خواهد شد در سنندج احداث نماییم که با توجه به موافقت استاندار با این موضوع، سال آینده مقدمات احداث این مرکز را درسنندج آغاز خواهد شد .
ارکستر فیلارمونیک کردستان به عنوان نماینده استان کردستان برای اولین بار در بخش اصلی سی ویکمین جشنواره موسیقی به اجرا می پردازد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: