انتشار: ۰۹:۵۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
آلبوم«رهاتر از خیال» که به دو نوازی های هومن مهدویان(سه تار) و حمید قنبری(تنبک) اختصاص دارد منتشر شد.

دو نوازی هایی«رهاتر از خیال» منتشر شد

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، در این آلبوم که از سوی موسسه راوی راهی بازار شده دو نوازی های شکل گرفته که در فضای موسیقی دستگاهی ایران طراحی و اجرا شده است. 

آهنگسازی آلبوم«رهاتر از خیال» توسط هومن مهدویان صورت گرفته است؛ این اثر از 15 قطعه تشکیل شده که به صورت دو نوازی هومن مهدویان(سه تار) و حمید قنبری(تنبک) به اجرا در آمده است.

علی اکبرشکارچی در بخشی از دفترچه آلبوم«رهاتر از خیال» آورده است: «موسیقی این سرزمین چون موجود زنده ای در سینه ، اندیشه و انگشتان جوانان این خاک با سرزندگی نفس می کشد و به زیبایی می شکفد. و من هر گاه با چنین اتفاقی روبرو می شوم آرام و بی صدا با باور و امیدی عمیق این شعر مولانا را زمزمه می کنم: برجه زخواب و بنگر صبحی دگر دمیده جویان و پای کوبان از آسمان رسیده.»

شکارچی در بخش دیگری از این مقدمه نوشته است:«درست خاطرم نیست در مقطع فوق لیسانس هومن مهدویان چند ترم ردیف نوازی را با من گذراند ، ولی بیاد دارم در همان جلسات نخست نوازندگی چابک و با طراوتی از او شنیدم و در دل با خود گفتم او یکی از چهره های درخشان موسیقی ایران خواهد شد.»

آلبوم بی کلام«رهاتر از خیال» با ضبط حامد حقیقی و نظارت ضبط سحر ابراهیم و طراحی گرافیک سهیل حسینی  تولید و انتشار یافته است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: