انتشار: ۰۵:۱۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
ارکستر فیلارمونیک تهران در حالی از هم اکنون برنامه ریزی برای اجراهای بین المللی سال آینده اش را آغاز کرده که این روزها مشغول ضبط یک آلبوم جدید است.

آرش گوران رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی درباره فعالیتهای این ارکستر گفت: ارکستر ما از همان سال تاسیس اش برنامه های خودش را به صورت سالانه و مرتب اجرا کرده و در مقابل نیز مخاطبانی ثابت داشته که همیشه همراه من و اعضای ارکستر بوده اند.

وی ادامه داد: ما امسال کنسرتی را برگزار نکردیم به طوری که آخرین اجرایمان سال قبل برگزار شد اما در این مدت مشغول ضبط یک آلبوم بودیم که به زودی برای انتشار آماده می شود.

گوران افزود: کار ضبط این آلبوم به خوبی پیش می رود؛ در حال حاضر برای ضبط یک قطعه از گروه زهی 9 نفره بهره برده ام به طوری که تجربه کاری خوبی را با این هنرمندان تجربه کردم. قطعات دیگری نیز در حال ضبط شدن هستند که باید بتوانیم به صورت آلبوم همه آنها را منتشر کنیم.

رهبر ارکستر فیلارمونیک تهران با اشاره به کنسرتهای آتی این ارکستر بیان داشت: درصدد این هستیم که بتوانیم فعالیتهای بین المللی مان را بیشتر کنیم و این یکی از دغدغه های همیشگی من است. قطعا کنسرتهایی هم در داخل خواهیم داشت و با رپرتواری متفاوت به روی صحنه خواهیم رفت.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: