انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
رئیس انجمن آواز دانمارک نیمه دوم بهمن ماه به ایران می آید تا کارگاه های آموزشی را در زمینه آواز برای بزرگسالان و کودکان برگزار کند.
امیرمهیار تفرشی پور آهنگساز در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، در این باره گفت: زمانی که در دانمارک زندگی می کردم متوجه شدم که انجمن آواز دانمارک برنامه های آموزشی را با حمایت وزارت فرهنگ و همچنین وزارت آموزش و پرورش این کشور در برخی نقاط دنیا برگزار می کند و همواره به این فکر می کردم که ای کاش چنین برنامه هایی در ایران نیز برگزار شود.

این موسیقیدان در ادامه افزود: حدود یک سال قبل خانم «ملینه بیچل»رئیس انجمن آواز دانمارک را بالاخره برای برگزاری برخی کارگاه های آموزشی به طور شخصی به ایران دعوت کردم که ایشان نیز پذیرفت و نهایتا کارگاه هایی را در کشورمان برگزار کرد. امسال نیز دوباره از ایشان دعوت کردیم که خوشبختانه قبول کرد و نیمه دوم بهمن ماه جاری به تهران خواهند آمد.

وی همچنین عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده خانم «ملینه بیچل» طی روزهای 24 تا 30 بهمن سه دوره کارگاه آموزشی را در زمینه آواز برای علاقمندان برگزار خواهد کرد.

امیرمهیار تفرشی پور گفت: بخشی از این کارگاه ها با عنوان«آموزش آواز بداهه» برای کودکان 3 تا 5 سال و همچنین برای کودکان و نوجوانان 7 تا 15 سال برگزار می شود. یک دوره کارگاه آموزشی نیز برای بزرگسالان با عنوان«صدا و جسم» تدارک دیده شده است.

این آهنگساز همچنین افزود: در این کارگاه ها که توسط موسسه ریشه در خاک برگزار می شود ضمن تاکید بر موسیقی آوازی، از روش های نوین آموزش موسیقی و همچنین روانشناسی استفاده خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: