انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
آلبوم «آواز پرواز» به یاد استاد امیری فلاح و به خوانندگی محمد رئوف قنبری از سوی موسسه راوی تولید و منتشر شد.

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، این آلبوم که به مناسبت بیستمین سالِ درگذشت زنده یاد استاد امیری فلاح راهی بازار می شود از سه بخش آوازی در فضاهای آواز دشتی، دستگاه سه گاه و دستگاه چهارگاه تشکیل شده است.

در اجرا و ضبط این آلبوم فرهود امیرانی( سه تار) ، امین پرویززاده(کمانچه) و حامد حبیب پور( تنبک و سنتور) آوازهای محمد قنبری را همراهی و جواب آواز داده اند.

انتشار«آواز پرواز» به یاد استاد امیری فلاح

در بخشی از متن جلد این آلبوم آمده است: لحن گرفته و صمیمی قنبری در ارایه شیوه های قدمایی به خوبی از عهده برآمده ، گاه دقیقا یادآور و تقلید از صدای زنده یاد امیری فلاح است ، گاه یادآور لحن زنده یاد روح انگیز در صفحه هایش با استاد مهدی مفتاح و گاه به تمامی خودش است. وفاداری او در ارایه شگردهای آوازی استاد امیری گاه تا آنجاست که ترجیح داده همان خوانده استاد را عین به عین تکرار کند.

استاد امیری فلاح روش و شیوه اش همانند بسیاری از خوانندگان نامدار قدیمی نظیر سلیمان امیر قاسمی و قمرالملوک وزیری از سبک بنیاد نهاده استاد سید حسین طاهرزاده پیروی می کرد و حاوی خرده ابتکارات زیبای شخصی بود که از دیگران متمایز و ممتازش می ساخت.

موسسه راوی تولید و انتشار آلبوم «آواز پرواز» را به مدیریت تولید رضا مهدوی با صدابرداری حسن خدایی نیا و گرافیک طراحی سهیل حسینی انجام داده است؛ این آلبوم از امروز راهی بازار شده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: