انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
اردیبهشت ماه برابر با آخرین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران موسوم به روز هرمزگان است. در این روز مراسم و آیینی پیرامون موضوع نشر و کتاب برگزار خواهیم کرد.

در آخرین روز نمایشگاه کتاب تهران

چالش‌های نشر در هرمزگان با حضور صاحب‌نظران بررسی می‌شود


علیرضا درویش زاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان از بررسی چالش‌های نشر این استان با حضور صاحب‌نظران این حوزه در روز هرمزگان در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

بررسی چالش های نشر در آخرین روز نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش تابناک و به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران علیرضا درویش زاده گفت: 26 اردیبهشت ماه برابر با آخرین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران موسوم به روز هرمزگان است. در این روز مراسم و آیینی پیرامون موضوع نشر و کتاب برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: معرفی فعالان کتاب، مفاخر حوزه تالیف و نشر، سرشناسان حوزه چاپ و کتاب، ارایه گزارشی از عملکرد استان و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان هرمزگان از جمله برنامه‌های این اداره در روز هرمزگان است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان هرمزگان یادآور شد: سخنرانی استاندار، نماینده ولی فقیه در این استان و دو تن از چهره‌های دانشگاهی هرمزگان از دیگر برنامه های این اداره در واپسین روز نمایشگاه کتاب تهران به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: از اینکه مجریان نمایشگاه کتاب تهران به استان‌ها توجه کرده‌اند جای تحسین دارد زیرا مردم کشور، کارگزاران و مدیران در تهران با ظرفیت استان‌ها آشنا می شوند. انتظار می‌رود در سال‌های آینده این اتفاق از پشتوانه بیشتری بهره ببرد، چنین حمایت‌هایی باعث افزایش انگیزه ناشران و به دنبال آن افزایش سطح کیفیت آثار تولیدی می‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ گفت‌و‌گو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: