انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
پوریا اخواص خواننده موسیقی سنتی که روز گذشته با اعلام کیوان ساکت جایگزین سالار عقیلی در اجرای گروه وزیری در جشنواره موسیقی فجر شده بود، حضور نداشتن خود را در این رویداد موسیقایی اعلام کرد.
کناه گیری پوریا اخواص از جشنواره موسیقی فجر
این خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی در این باره گفت: در فاصله ي زماني كوتاه یک روزه در گفتگويي كه  با هنرمند ارجمند جناب كيوان ساكت مبتني بر حضور اينجانب در كنسرت گروه وزيري در جشنواره فجر داشتيم ، قرار بر آن شد تا نتيجه ي نهايي را به ايشان اعلام كنم كه پیش از پاسخ قطعی من، روز گذشته خبري درباره حضور بنده در اين كنسرت اعلام رسمي شد.

وی ادامه داد: با سپاس و بذل توجه اين هنرمند خلاق و توفيق براي دو عزيزي كه به عنوان خواننده قرار است در اين كنسرت به اجراي برنامه بپردازند، عدم حضور خود را در اين اجرا اعلام مي دارم و اميدوارم هر چه زودتر دوست و همكار گرامي ام ، سالار عقيلي به عرصه اجرا بازگردد.

اعلام حضور نداشتن پوریا اخواص در اجرا با گروه وزیری در جشنواره سی و یکم موسیقی فجر در حالی صورت می گیرد که دو خواننده دیگر در این کنسرت در کنار کیوان ساکت در جایگزینی سالار عقیلی به روی سن می روند.

روز گذشته کیوان ساکت در گفتگو با یکی از رسانه های کشورمان خبر از حضور پوریا اخواص ، محمود صالحی و عارف احسنت به جای سالار عقیلی داده بود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: