انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
به دلیل فوت ناگهانی یدالله نجفی

«فروشنده» فرهادی متوقف شد

«فروشنده» فرهادی متوقف شد


به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، فیلمبرداری فیلم سینمایی «فروشنده» عنوان تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی که از دو ماه پیش تاکنون آغاز شده به دلیل فوت ناگهانی یداله نجفی، صدابردار پیشکسوت این فیلم متوقف شد.

حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری «فروشنده» در یادداشتی در یکی از شبکه های اجتماعی، آورده است: «فعلاً فیلمبردارى فیلم فروشنده متوقف شده ، ولى خب باید به زودى کار را ادامه بدهیم ، به خاطر یدى هم که شده باید این کار را تمام کنیم ولى نمى دانم اصغر فرهادى طفلى چطور مى تواند براى شروع فیلمبردارى فرمان بدهد صدا ..... و ما چگونه مى توانیم جلوى اشک مان را بگیریم وقتى صداى مهربان یدى را نمى شنویم که ... ضبط مى شود ...».

«فروشنده» فرهادی متوقف شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «فروشنده» عنوان تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی که از دو ماه پیش تاکنون آغاز شده است و به دلیل فوت ناگهانی یداله نجفی، صدابردار پیشکسوت این فیلم متوقف شد.

گروه تولید «فروشنده» هنوز صدابرداری را جایگزین مرحوم یداله نجفی نکرده‌اند و به همین دلیل فیلمبرداری تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

پیش از این روابط عمومی پروژه «فروشنده» اعلام کرده بود که فیلمبرداری این فیلم سینمایی حداقل سه و ماه نیم به طول می‌انجامد و همین امر مانع حضور این فیلم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.

مرحوم نجفی مدیر صدابرداری «فروشنده» مشغول صدابرداری فیلم سینمایی «فروشنده» بود که عصر روز شنبه ۳ بهمن‌ماه بر اثر سکته قلبی دیده از جهان فرو بست و به دیار باقی شتافت./سینما پرس

«فروشنده» فرهادی متوقف شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: