انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
مبلغ تراکنش پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران در چهار روز نخست بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ‌ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته، ۵۵ درصد رشد داشته است.
به گزارش تابناک، این بانک برای تسهیل و رفاه ناشران، فروشندگان محصولات فرهنگی و بازدیدکنندگان با استقرار یک شعبه موقت، ٢٠ باجه online سپهری، نصب و راه‌اندازی بیش از سه هزار دستگاه کارت‌خوان متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران در غرفه‌ها، استقرار۵١دستگاه خود‌پرداز سالنی و سیار و حضور ٣۵٠ نفر کار‌شناس در نمایشگاه کتاب حضور دارد. 

طبق بررسی بانک صادرات ایران، آمار‌ها حاکی از رشد تعداد و مبلغ تراکنش‌های صورت‌گرفته روی دستگاه‌های پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های این بانک در غرفه‌ها است، به گونه‌ای که تعداد تراکنش‌ دستگاه‌های پایانه‌ فروش که در غرفه‌ها نصب شده‌اند در چهار روز نخست اول نمایشگاه به رقم ۴٧١هزار و ٣۵٠ تراکنش رسیده و مبلغ ٢٠۴ میلیارد ریال از طریق این دستگاه‌ها جابه‌جا شده که بیانگر رشد ۵۵ درصدی مبلغ تراکنش پایانه‌های فروش نسبت به سال ٩٣ است. 

همچنین تعداد تراکنش‌ دستگاه‌های خود‌پرداز نیز در ۴ روز نخست نمایشگاه به ترتیب به ٣٣هزار و ۵١٠ میلیارد ریال بالغ گشته است. 

بانک صادرات ایران در آیین گشایش بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ‌ برای انجام رسالت فر/کهنگی و اجتماعی خود از ناشران بر‌تر سال ٩٣ با افتتاح سپرده گنجینه سپهر ویژه ناشران و تعهد به خرید کتاب‌های آموزشی و توزیع درمدارس مناطق کمتر برخوردار تجلیل کرد. 

 این بانک با هدف انجام رسالت اجتماعی و فرهنگی خود برای هشتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان انجام تمام فعالیت‌های بانکی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را انجام می‌دهد. 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: