انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
جشن خانه موسیقی که پیش از این یکبار به تعویق افتاده بود و می بایست 13 بهمن در تالار وحدت برگزار می شد دوباره به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، خانه موسیقی که قرار بود سه شنبه هفته آینده جشن سالیانه خود را برگزار کند به دلایلی که آن را«تداخل با جشنواره تئاتر فجر» عنوان کرده اند این جشن برای دومین بار به تعویق انداخت.

پیش تر قرار بود جشن خانه موسیقی به همراه دومین فستیوال موسیقی تهران از 12 تا 16 مهر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شود که دست اندرکاران این نهاد در پی وقوع فاجعه منا جشن خانه موسیقی را لغو کردند.

در سایت خانه موسیقی دلیل این لغو دوباره چنین عنوان شده است: به دلیل ناهماهنگی ها و در اختیار نداشتن سالن در تاریخ و ساعت مناسب بویژه در ماه های اخیر جشن سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران به تعویق افتاد. با توجه به در اختیار نداشتن سالن برگزاری جشن خانه موسیقی در تاریخ و ساعت مناسب، شروع جشنواره های فرهنگی هنری در بهمن ماه، عدم هماهنگی گروه های اجرا کننده در مراسم و همچنین عدم حضور برخی چهره هایی که قرار بود از آنها تجلیل و تقدیر صورت گیرد، جشن خانه موسیقی در تاریخ اعلام شده برگزار نمی گردد.

این در حالی است که دست اندرکاران برگزاری این جشن از مهر ماه امسال یعنی از زمان لغو تاریخ اولیه جشن خانه موسیقی فرصت داشته اند تا هماهنگی های لازم را برای برگزاری این برنامه را انجام دهند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: