انتشار: ۱۰:۱۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۴
گروه موسیقی ایرانی«نگاه» به سرپرستی علی کرمی کبیر و خوانندگی روح الله باقری 13 بهمن در نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، با اینکه بیشتر اعضای گروه«نگاه» دارای معلولیت های مختلفی هستند، اما در کنار هم جمع شده اند تا موسیقی اصیل ایرانی را اجرا کنند و هدف از انتخاب نام«نگاه» برای این گروه تغییر نگاه جامعه به معلولان و باور به توانایی های این افراد است که در هر رشته ای می توانند افتخار آفرینی کنند. 

اعضای این گروه را فریدون احتشامی(تار)، علی کرمی کبیر(تار)، روح الله باقری(خواننده)، هادی نجفی ملکی(تار)، جواد فیض آبادی(عود)، فرناز احمدی(عود)، فاطمه صالحی(سنتور)، جعفر حسینی(کمانچه)، رامین عبدالهی(کمانچه)، علی نجفی ملکی(نی)، محمدعلی محمدزاده(تنبک) و فریبا احمدی(دف) تشکیل می دهند؛ همچنین هادی شعبانی به عنوان مدیر هنری گروه و اکبر آرمیده هماهنگی های گروه«نگاه» را انجام می دهند.

کنسرت گروه«نگاه» قرار است 13 بهمن ماه از ساعت 21  در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه برود و طی آن قطعاتی از موسیقی دستگاهی برای مخاطبان به اجرا در آید.



برچسب ها: گروه نگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • رها قوي زري
  • United States
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
3
گروه نگاه برگزيده ترين گروهي است كه من تابحال ديده ام نقش آفريني هر كدوم از افراد در گروه جاي حرفي باقي نميگذاره جز گفتن احسنت هميشه برقرار باشيد و مستدام اميد اينكه بتونم در اين گردهمايي هايي كه مي كنيد شركت داشته باشم .