انتشار: ۱۰:۳۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
کنسرت رامین مدانلو و سعید متینی با همراهی گروه شهر بازی به سرپرستی شایان کریمی دوشنبه 28 دی ماه ساعت20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود .
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، در این کنسرت موسیقی پاپ 14 قطعه اجرا می شود که از میان آنها می توان به  قطعاتی تحت عنوان عشق افلاطونی،روانی،رویای پوچ  و من بیشتر از اینم اشاره کرد.
رامین مدانلو خواننده گروه با اشاره به تکراری شدن فضای موسیقی پاپ کشور اظهار داشت:تمام تلاشمان را می کنیم تا آثاری  متفاوت از چیزی که در جامعه شنیده می شود به گوش مخاطب برسانیم.
سعید متینی دیگر خواننده گروه که  سابقه سال ها فعالیت هنری را در کارنامه خود دارد مساعد نبودن شرایط را علت منتشر نشدن آلبوم گروه می داند و می گوید: متاسفانه در کشور فقط   از چهر های شناخته شده  حمایت  می شود و توجهی به محتوا و کیفیت بعضی از آثار تولید شده نمی شود .از این رو با تنظیم شایان کریمی در نظر داریم تا در کنسرتمان مخاطب به معنا ، مفهوم و درک بهتری از موسیقی پاپ برسد.
در این کنسرت پارسا پروین ، امیر عادل ،مهیار صالحی نیا ،مسعود نوروزی ، پویان جزینی ، محمود ملک لو  و شایان کریمی در این برنامه نواختن درامز، گیتار ،گیتار الکتریک ،ویلون، گیتار باس  و پرکاشن  را بر عهده خواهند داشت و شایان کریمی دوخواننده جوان گروه را همراهی می کند.
گفتنی است علاقمندان جهت تهیه بلیط کنسرت رامین مدانلو و سعید متینی با همراهی گروه "شهربازی" می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: