انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
با انتشار جدول نامزدان جایزه سینمایی اسکار فیلم جنجالی' ازگور برخاسته ' با نامزدی در 12 رده و 'مد مکس، جاده غضب ' با نامزدی در 10 رده از رتبه های مطرح در جوایز سینمایی اسکار در صدر جدول نامزد های سال 2016 این جایزه قرار گرفتند.
«از گوربرخاسته» در صدر جدول اسکار 2016

به گزارش تابناک فرهنگی، مطبوعات آمریکا روز پنجشنبه با انتشار جدول نامزدان جایزه سینمایی اسکار سال 2016 میلادی 24 فیلم را در رده های مختلف بعنوان نامزد های برجسته این جایزه سینمایی معرفی کردند.
در این جدول فیلم های' بزرگ و کوتاه'،پل جاسوس ها، بروکلین، مد مکس، مریخی، از گور برخاسته، اطاق، در مرکز توجه و ' آی دی :7763790' نامزدی دریافت جایزه بهترین فیلم را به خود اختصاص دادند.
فیلم 'از گور برخاسته ' به کارگردانی الحاندرو ایناریتو و بازیگری لئوناردو دی کاپریو با نامزدی در 12 رده مختلف در صدر این جدول قرار گرفته است.
فیلم حادثه ای 'مد مکس :جاده غضب ' پس از فیلم از گور برخاسته با نامزدی در 10 رده مختلف بعنوان دومین فیلم برجسته سال 2015 در جدول نامزدان سال 2016 معرفی شده است.
لنی ابرامسون کارگردان فیلم اطاق، الحاندرو ایناریتو کارگردان فیلم از گور برخاسته ، تام مک کارتی با فیلم 'در مرکز توجه'، ادم مک کی به خاطر فیلم 'بزرگ و کوتاه' و جرج میلر کارگردان 'مد مکس:جاده غضب' در جدول نامزدان بهترین کارگردانی قرار گرفته اند.
در این جدول نام کیت بلانشت هنرپیشه زن انگلیسی، جنیفر لاورنس هنرپیشه زن آمریکایی و شارلوت رمپلینگ هنرپیشه با سابقه انگلیسی در میان نامزدان جایزه بهترین بازیگر زن به چشم می خورد و مت دیمون بخاطر بازی در فیلم 'مریخی'، و لئوناردو دی کاپریو بخاطر بازی در فیلم آمریکایی ' از گور برخاسته ' از جمله بازیگران مردی هستند که به عنوان نامزدهای جایزه بهترین بازیگری مرد معرفی شده اند. / ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: