انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
آلبوم «اينك از حافظ» با موسيقي پويا سرايي و آواز صادق شيخ زاده در كشورهاي آفريقايي، آمريكاي جنوبي و آسياي شرقي انتشار يافت.

انتشار آلبوم «اینک از حافظ» در افریقا، امریکا و آسیا


به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، صادق شیخ زاده خواننده آلبوم اینک از حافظ در خصوص این انتشار گفت: اين آلبوم كه با نام بزرگداشت حافظ در استراسبورگ فرانسه منتشر شده بود پس از انتشار در ايران با نام «اينك از حافظ »هم اكنون در كشورهاي افریقایی، آمریکای جنوبی و آسیای شرقی به نشر و پخش رسيد.

وی ادامه داد: پس  از نشر «اينك از حافظ» در ايران همراه با حواشي بوجود آمده پيرامون ناشر اثر كه هم اكنون نيز بنابر اخبار واصله متواري گشته است ، با رايزني كه ميان فعالان فرهنگي در كشورهاي كنيا ، افريقاي جنوبي، شيلي و تايلند به وجود آمد چند عرضه كننده محصولات موسيقايي از جمله ميريام ويليامز و دائودي كابكا ( از كنيا و افريقاي جنوبي به مركزيت شهر نايروبي) ،  سباستين والديويا (از شيلي به مركزيت  ايالت  پونتا ارناس) و ( پياپونگ فانريت از تايلند به مركزيت شهر بانكوك ) مسئوليت پخش آثار منتشر شده را به عهده گرفتند.اين مهم به زودي براي آلبوم نخست بنده با نام «اينك از اميد» كه جوايز بين المللي دريافت كرده است نيز از اوايل فصل بهار به وقوع مي پيوندد.

شیخ زاده خاطر نشان کرد: «اينك از حافظ » در ايران به باز نشر دوم خود نزديك مي شود تا  كالاي فرهنگي سبد خريد هموطنان در نوروز باشد.

آلبوم «اينك از حافظ» شامل تصانيفي چون دفتر بي معني ، مرغان قاف، شهره شهر، پيرما و ساز و آواز  بر اساس اشعاري از حافظ  است  که در آن هنرمنداني چون پويا سرايي : سنتور، مصباح قمصري: بم كمان و زكريا يوسفي :كاخون  به هنرنمايي پرداخته اند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: