انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
نماینده انتشارات مک گروهیل پیرامون عدم ترخیص کتاب‌های الزویر برای حضور در نمایشگاه کتاب توضیحاتی داد
نماینده انتشارات مک گروهیل پیرامون عدم ترخیص کتاب‌های الزویر برای حضور در نمایشگاه کتاب توضیحاتی داد و گفت: نام گیرنده در بارنامه اشتباه بود.

دانا خواجوی نماینده انتشارات مک گروهیل در گفت‌وگو با فارس وضعیت امسال بخش بین الملل نمایشگاه کتاب تهران را در مقایسه با سال های گذشته بسیار بهتر و متفاوت ارزیابی کرد.

خواجوی تصریح کرد: امسال مدیریت کمیته بین الملل به انجمن فرهنگی ناشران بین الملل واگذار شده است و این انجمن با تجربه برگزاری بیش از 50 نمایشگاه در طول 12 سال، بخش بین الملل نمایشگاه کتاب امسال را بسیار خوب اداره کرده است. به طوری که در هیچ سالی شاهد چنین نظم و هماهنگی ای در این بخش نبوده ایم. شاهد هستیم که شرکت کنندگان بخش عرب کاملا متوجه این موضوع شده اند و با آرامش و آسودگی خاطر غرفه های خود را مدیرت می کنند.

وی پیرامون مسئله تاخیر در ترخیص بار شرکت مورنا (الزویر) توضیح داد: نام گیرنده در بارنامه ی صادر از مبدا اشتباه قید شده بود و این موضوع روز چهارشنبه قبل از شروع نمایشگاه به بنده - به عنوان مسئول دفتر مورنا در تهران - اطلاع داده شد که به سرعت اقدام به اصلاح نام گیرنده کردیم. با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در کشور مبدا روز دوشنبه بارنامه اصلاحی به مسئول محترم امور گمرکی نمایشگاه تحویل شد و مسئولین محترم دفتر هواپیمایی ایران ایر و البته گمرک فرودگاه امام با نگاه مثبت و همکاری صمیمانه به سرعت اقدام به تحویل بار کردند و الحمدالله موضوع ختم به خیر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: