انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی کنسرت آلبوم «سوایی» که پیش از این در فرانسه منتشر کرده بود را در نیشابور یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی، برگزار می‌کند.
اجرای علیرضا قربانی در دومین شهرستان پرجمعیت خراسان رضوی


به گزارش خبرنگار موسیقی تابنام فرهنگی،‌ علیرضا قربانی روز جمعه دوم بهمن ماه به همراه سامان صمیمی (آهنگساز و کمانچه)، علی اصغر عربشاهی (تار)، حمید خوانساری (عود) و زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) در سالن سینما فیروزه شهر نیشابور روی صحنه می‌روند.

در این کنسرت قطعات آلبوم «سودایی» که در فرانسه منتشر شده،‌ اجرا می‌شود. این آلبوم توسط سامان صمیمی برای دو ساز تار و کمانچه آهنگسازی و توسط مصباح قمصری برای بم‌کمان و سازهای کوبه‌ای تنظیم شده است. کلام این مجموعه را منتخبی از اشعار بزرگانی چون ابوسعید ابوالخیر، مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی و فریدون مشیری تشکیل می‌دهند و همچنین یک قطعه قدیمی با شعر و آهنگ عارف قزوینی با تنظیم جدید در آلبوم «سودایی» گنجانده شده است.

علیرضا قربانی اسفندماه سال گذشته در یکی دیگر از شهرستان‌های مشهد اجرا داشت که این کنسرت با نامه و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چناران لغو شد. اما چندی پیش اولین اجرای زنده «سودایی» در سالن گلشن شهر بجنورد بدون هیچ مشکلی برگزار شد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا اجرای علیرضا قربانی و گروهش در دومین شهرستان پرجمعیت خراسان رضوی با مشکلی روبه‌رو خواهد شد یا خیر؟


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: