انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
آلبوم موسیقی «کینه» جدید‌ترین اثر گروه موسیقی «نیوش» به سرپرستی «آرش قهرمان‌لو» به تازگی منتشر شده است.
آلبوم رسمی گروهی که در مترو تهران اجرا می‌کرد، ‌منتشر شد

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، ترانه‌ها و اشعار این آلبوم از شاعرانی چون گروس عبدالملکیان، حافظ ایمانی، شاه نعمت اله ولی و عماد خراسانی است. «سروش قهرمانلو» خوانندگی قطعات را بر عهده دارد و علاوه بر آن سه تار و سه تار الکتریک می‌نوازد. کیکاووس مختاری نیز به عنوان رهبر ارکستر نیوش و تنظیم کننده قطعات و نوازنده پیانو، سینتی سایزر، کیبورد، گیتار باس است.

ضبط قطعات نیز در استودیوی شخصی کیکاووس انجام شده است. همچنین آرش آردفروشان به عنوان نوازنده گیتار الکتریک، گیتار دوازده سیم، گیتار آکوستیک، گیتار باس و میکس و مستر این آلبوم همکاری کرده است. سهراب فتحعلیزاده نیز نوازنده دف، درام، کوزه و دمام است.

«نام‌های انار نخل خنده»، «بی‌گناهان»، «صدای قلب»، «هم مستیم و هم قلاش»، «وقتی که نیستیم»، «کینه»، «شهریار جان» و «مرثیه‌ای برای شادی» عناوین قطعات آلبوم «کینه» که اولین آلبوم مستقل گروه «نیوش» است را تشکیل می‌دهند.

آلبوم رسمی گروهی که در مترو تهران اجرا می‌کرد، ‌منتشر شد

گروه نیوش در ســال 1388 با اجراهایی که توسط ســروش قهرمانلو و برادرش آرش در ایســتگاه‌های مترو برگزار می کردند، شکل گرفت و چندی بعد با ورود افراد دیگری ساختار منســجم‌تری پیدا کرد و فعالیت‌هایشان هم گســترده‌تر شــد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: