انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
علی ترابی هرگونه اخذ وجه از سوی انجمن‌های موسیقی در برگزاری کنسرت‌هایی که توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود را غیرقانونی خواند.

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، نشست مشترک اعضای هیأت مدیره‌ی مجمع صنفی ناشران موسیقی با مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در حالی برگزار شد که طی آن موضوعاتی چون برگزاری مجدد نمایشگاه آثار شنیداری و مشکلات برگزاری کنسرت در شهرستانها مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که به میزبانی علی ترابی و با حضور اعضای هیأت مدیره‌ی مجمع صنفی ناشران موسیقی یعنی بابک چمن‌آرا، محسن رجب‌پور، امیرعباس ستایشگر، رامین صدیقی و مهدی کاشی برگزار شد موضوع برگزاری نمایشگاه آثار شنیداری تهران با همکاری این دو نهاد مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

همچنین مشکل برگزاری کنسرت‌های شهرستان‌ها توسط بخش خصوصی و نقش شعب استانی انجمن‌های موسیقی در این میان از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود که طی آن علی ترابی ضمن تأکید بر نقش سازنده‌ی انجمن‌های استانی در کمک به شکل‌گیری رویدادهای هنری، هرگونه اخذ وجه توسط انجمن‌های موسیقی در برگزاری کنسرت‌هایی که توسط بخش خصوصی برگزار می‌شوند را غیرقانونی دانست.

علی ترابی همچنین اعلام کرد که با پیگیری انجمن موسیقی و مساعدت معاونت هنری، بخشنامه‌ای از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دال بر غیرقانونی بودن اخذ وجه از بخش خصوصی به کلیه‌ی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور ابلاغ شده است که می‌تواند در حل برخی مشکلات در بعضی از استان‌ها مشکل‌گشا باشد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: