انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۴
دو داور بخش انتخاب برترین آلبوم های سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از این بخش کناره گیری کردند.

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، طی روزهای گذشته علی جعفری پویان و نگار خارکن از سمت داروی سی و یکمین جشنوراه موسیقی فجر کنار گیری کرده اند.

علی جعفری پویان ویلنیست شناخته شده کشورمان در صفحه اینستاگرامش نوشت:«با احترام و عذرخواهی از تمام استادان و دوستان و همکاران عزیزم که به دعوت دبیرخانه جشنواره و خانه موسیقی برای داوری آثار شنیداری موسیقی کلاسیک کنار هم بودیم به دلیل گرفتاری های کاری چاره ای جز انصراف از حضور در جمع و عدم همکاری در این بخش ندارم. برای یکایک عزیزانی که از بنده دعوت کردند و من رو لایق داروی دانستند آرزوی موفقیت دارم و از همگی شان تشکر می کنم.»

علی جعفری پویان در حالی چنین متنی را درباره کناره گیری اش از داروی جشنواره موسیقی فجر منتشر کرده که نگار خارکن(نوازنده کمانچه و آهنگساز) دیگر داور این بخش در صفحه فیسبوک خود تنها به عنوان«من داور نیستم» اکتفا کرده و پیرامون این تصمیم نیز در مقابل سئوالاتی مطروحه درباره این کناره گیری اش سکوت اختیار کرده است.

تا کنون هیچ موضع گیری از سوی دست اندرکاران جشنواره درباره کناره گیری این دو داور بخش انتخاب برترین آلبوم های موسیقی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر صورت نگرفته و مشخص نیست که آیا داستان کنارگیری ها از جشنواره تنها شامل این دو موزیسین می شود یا اینکه افراد دیگری نیز از جشنواره کناره گیری کرده اند.

طبق برنامه های اعلام شده قرار است سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با اعمال تغییراتی گسترده نسبت به دوره های قبلی اش از 21 بهمن تا 1 اسفند به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی برگزار شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: