انتشار: ۱۳:۰۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
آلبومی به سبک پاپ با رگه‌هایی از راک و کانتری

پویا‌ نیک‌پور «خارج از تصور» را منتشر کرد

آلبوم «خارج از تصور» اثری به سبک پاپ با رگه های از راک و کانتری است. ترانه‌های آن سروده مهدی ایوبی و خواننده و آهنگساز این آلبوم پویا نیک‌پور است.
پویا‌ نیک‌پور «خارج از تصور» را منتشر کرد

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، این آلبوم 10 آهنگ دارد که «امروز و دیروز»، «مثل روز اول»، «رد پا»، «رابطه»، «مکث»، «تنهایی»، «وقتی می خندی»، «خارج از تصور»، «تقویم تکراری» و «فرشته من» نام دارند که آهنگ آخر را پویا نیک‌پور به دخترش هلنا تقدیم کرده است.

پویا نیک‌پور، مسعود همایونی، همایون نصیری و دارا دارایی با پیانو، سازهای الکترونیک، گیتار، پرکاشن و گیتار باس در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند.

پویا نیک پور در مقدمه روی جلد آلبوم در متن کوتاهی نوشته است «روزگار به سرعت برق و باد می‌گذرد و از ما تنها صدایی، یادی و شاید برگی از خاطرات به یاد می ماند. در لابلای این تقویم تکراری، یادداشت هایی از جنس موسیقی و ترانه مقدمات آلبوم «خارج از تصور» را فراهم آورد. بهانه‌ای برای با هم بودن و همدلی... موسیقی و ترانه، عشق و اما رد پای زمان...».

رضا صادقی نیز درباره «خارج از تصور» متنی در کاور این آلبوم نوشته و تاکید داشته که «این اثر بیش از شنیدنی بودن، فهمیدنی است».

از پویا نیک پور پیشتر آلبوم های «صدای سکوت»، «راه بی پایان» و «سکوت آهنگین» با همکاری مهران امینیان منتشر شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: