انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۴
رضا یزدانی که چند روزی است قطعه ˝این روزا˝ را به مخاطبانش تقدیم کرده به زودی تور کنسرت‌های خود را از استرالیا تا شمال و جنوب کشور آغاز می‌کند.
به گزارش تابناک فرهنگی، علی اوجی تهیه‌کننده، بازیگر و مدیر برنامه‌های رضا یزدانی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های این خواننده گفت: قطعه "این روزها" عصر دیروز از سایت‌های معتبر موسیقی منتشر و پخش شد. این کار هدیه رضا به دوستان و طرفداران خودش است چون برخلاف همیشه ما امسال آلبومى رو منتشر نخواهیم كرد.

این تهیه‌کننده موسیقی ادامه داد: كنسرت ٢٨ دى‌ماه آخرین كنسرت رضا یزدانى در سال ٩٤ در تهران خواهد بود كه همین اثر یعنى "این روزا" به همراه كلى سوپرایز دیگر در این کنسرت اجرا خواهد شد.

وی افزود: رایزنی برای برگزاری کنسرت در ١٠ شهر ایران انجام شده و هر تعداد كنسرت که مجوزهای آن صادر شده و برای ما انجامش مقدور باشد را به آن اضافه خواهیم کرد. در هر صورت اگر اجرایی هم باقی ماند آنرا به سال بعد موکول خواهیم کرد.

اوجی همچنین درباره کنسرت‌های خارج از کشور هم گفت: باید عرض كنم به دلیل مشغله زیاد كارى در داخل فقط توانستیم اجرا در استرالیا را هماهنگ کنیم. ولى برنامه‌ریزى براى تور امریكا، كانادا و اروپا را در حال انجام دادن است.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره تور شهرستان‌ها هم گفت: بزودی تور کنسرت‌های ما در شهرهای: رشت، چالوس، شیراز، اصفهان، تبریز، سارى، بجنورد، كرمانشاه، سمنان، شاهرود، بندرعباس و كرمان برگزار خواهد شد. تاریخ این شهرها بعد از صدور مجوز اعلام خواهد شد.

مدیر برنامه‌های یزدانی در پایان درباره تازه‌ترین آلبوم این خواننده هم پاسخ داد: آلبوم جدید رضا یزدانى با دقت و وسواس بسیار زیاد در حال تهیه است و امیدوارم بتوانیم در بهار ٩٥ به دست مخاطبان برسانیم. علاوه بر این ساخت كلیپ‌هاى این آلبوم هم با جدیت تمام شروع شده است. فارغ از این مسائل، رضا یزدانی امسال در دو فیلم جشنواره فجر با نام‌های "آفتاب نیمروز" به همراه شهاب حسینى اتفاق موسیقیایى متفاوت و "آه اى عبدالحلیم" حضور داشته و به نظرم بازى متفاوت و دوست داشتنى را ارائه داده است.
منبع:هنرآنلاین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: