انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
در هشتمین شب آواز ایرانی، محمد وزیری به اجرای آواز می‌پردازد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، در هشتمین شب آواز ایرانی که روز شنبه 26 دی‌ماه ساعت 18 در سالن«سوره» برگزار می‌شود، محمد وزیری به اجرای آواز می‌پردازد.

در این نشست ماهانه فواد سمیعی (آهنگساز و نوازنده تار) و امیرمحمود صفرپور (مدرس و نوازنده تنبک)، محمد وزیری را همراهی می‌کنند. این اجرا ساز و آوازی در مایه ابوعطا خواهد بود.

محمد وزیری، سرپرست و خواننده گروه موسیقی «گلستانه»، که پیش از این سابقه همکاری با ارکستر سمفونیک تهران را داشته، در عرصه آواز از محضر استادان حمیدرضا نوربخش و محمد معتمدی بهره برده است.

هشتمین شب آواز ایرانی، از بخش‌های دیگری نیز تشکیل شده است که در بخشی از آن علی رفیعی به همراه فرامرز کلانتری (نوازنده تار) و داوود یاسری (نوازنده تنبک) به اجرای آواز می‌پردازد. این اجرا ساز و آوازی در مایه بیات اصفهان با غزلی از رضی‌الدین آرتیمانی خواهد بود. بخش دیگر این محفل به آوازخوانی علیرضا جعفر‌زاده و نوازندگی تار محمد ثابت‌راد اختصاص دارد.

در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان آواز ایرانی، كشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است؛ هنرمندان دیگری هم اجرا خواهند داشت. برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه‌ به اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir مراجعه فرمایید.

هشتمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه 26 دی‌ماه ساعت 18 در سالن «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: