انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
اردشیر کامکار در ادامه تور کنسرتهای گروه اش برای زاگرس نشینان، این روزها به همراه وحید تاج و حشمت رجب زاده میهمان مردم کرد زبان کشورمان است.

ادامه همکاری کامکار ، تاج و رجب زاده درکنسرتهای زاگرنشین

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی ، تور کنسرتهای گروه موسیقی اردشیر کامکار با خوانندگانی وحید تاج و حشمت رجب زاده از سال گذشته در تهران شروع شد و امسال با اجرا در الشتر و دیگر شهرها ادامه یافت؛ البته با وجود لغو این کنسرت در تاریخ های  10 و 11 دیماه در خرم آباد و موکول شدن آن به تاریخ دیگری، گروه اردشیر کامکار خودشان را برای اجرا در مناطق کرد نشین کشورمان آماده کردند.

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی در این باره گفت: این تور کنسرتها قرار است 18 و 19 دیماه(دیروز و امروز) در سنندج و 20 و 21 دیماه در سقز ادامه یابد. ما در این کنسرتها در دو بخش موسیقی سنتی و محلی به اجرا می پردازیم به طوری که در بخش سنتی قطعاتی به آهنگسازی اردشیر کامکار بر اساس اشعاری از مولانا، هوشنگ ابتهاج و جبار امیری به خوانندگی بنده اجرا خواهد شد. در بخش موسیقی محلی نیز که به موسیقی زاگرنشینان (موسیقی کردی، لری و بختیاری) اختصاص دارد حشمت رجب زاده خوانندگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: این تور در همه شهرها قرار است اجرایی شود و تنها مخصوص منطقه زاگرنشینان نیست. ما در این کنسرتها تنها موسیقی محلی مناطق زاگرنشین را اجرا خواهیم کرد.

این خواننده با اشاره به ترکیب گروه اردشیر کامکار گفت: در این گروه  فرج علیپور نوازنده کمانچه، کامبیز گنجه ای : تنبک ، سعید نایب محمدی: عود، کامران احمدی: دف، قاسم رحیم زاده: تار ، نی ریز کامکار: تار ، سیاوش کامکار :سنتور، ترگل خلیقی: رباب ، حشمت رجب زاده و بنده به عنوان خوانندگان موسیقی محلی و سنتی، اردشیر کامکار را در مقام آهنگساز ، سرپرست گروه و نوازنده کمانچه همراهی می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: