انتشار: ۰۰:۵۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
نخستین تیم زنان هنرمند اسکواش با حضور مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش، الهام شیرزاد نایب رییس فدراسیون و جمعی از خبرنگاران رونمایی شد.
به گزارش تابناک فرهنگی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عصر دوشنبه در این مراسم گفت: ورزش امروز در سبد خانواده های ایرانی نیست و باید آن را به یکی از اولویت ها تبدیل کنیم.
سیما تیرانداز در مراسم رونمایی از اولین تیم اسکواش زنان هنرمند افزود: بخش بزرگی از هنر بازیگری تربیت بدنی و آمادگی جسمانی است. در ورزش اسکواش نسبت به دیگر ورزش هایی که من تجربه کرده ام آمادگی جسمانی و تمرکز راحت تر به دست می آید.
در این مراسم که عصر دوشنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد شبنم فرشادجو مدیر تیم اسکواش زنان هنرمند نیز گفت: ما تمرینات تیم را با 10 نفر از هنرمندان زن از آبانماه آغاز کردیم و این تمرینات احتمالا با اضافه شدن 10 نفر دیگر از هنرمندان ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به حضور هانیه توسلی، مائده طهماسبی و مونا فرجاد گفت: احتمالا دوستان دیگری از جمله کمند امیرسلیمانی، لاله اسکندری، مهتاب کرامتی و سحر دولتشاهی نیز به این گروه اضافه خواهند شد.
مونا فرجاد نیز در بخش دیگری از این نشست گفت: از آنجایی که پائیز و زمستان فصل های پرکار هنرمندان است؛ احتمالا تمرینات ما از پایان جشنواره فیلم فجر با قوت بیشتری انجام خواهد شد، اما اگر بخواهیم به صورت حرفه ای به این ورزش ادامه دهیم به حمایت مالی نیاز داریم.
مائده طهماسبی نیز با اشاره به اینکه از سالها قبل و در زمان تحصیلات با ورزش اسکواش آشنا بوده است گفت: این ورزش برای کسانی که انرژی خیلی زیادی دارند و در عین حال به تمرکز در شغل خود نیاز دارند بسیار مفید است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ناشناس
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
0
2
عکس مرد گذاشته اید!!!
بعنوان رونمایی از تیم زنان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟