انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
بر اساس اعلام کمیته علمی، فرهنگی و سرای اهل قلم نمایشگاه، سرای اهل قلم در امروز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با ۹ نشست میزبان علاقه‌مندان کتاب است.
به گزارش تابناک، نشست مدیریت حقوق نشر دیجیتال و انواع قرارداد بین مولف و ناشر با حضور جسیکا سانگر، محسن صادقی و داریوش مطلبی، اولین برنامه سرا در روز پنجم نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود.

نشست تعاملات فرهنگی ایران و فرانسه با حضور امیر مسعود شهرام نیا و سفیر و رایزن فرهنگی کشور فرانسه، همچنین رونمایی از کتاب اسناد ۲۲ جلدی یاران حضرت امام خمینی (ره) نیز به ترتیب از ساعات ۳۰: ۱۱ و ۴۵: ۱۳دقیقه شروع خواهند شد.

رونمایی از جلد هشتم فرهنگ رضوی با حضور علی اصغر کاراندیش مروستی، سید جواد جعفری و سید جلال درخشه و نشست ویرایش، نشر و ویراستاران نیز با حضور هومن عباس‌پور، علی صلح جو، بهنام رمضانی‌نژاد و فتح الله فروغی دو نشست دیگر سرای اهل قلم هستند که از ساعت ۳۰: ۱۵و ۱۵: ۱۷شکل می‌گیرند.
 

چهار نشست تالار گفت‌و‌گو است سرای اهل قلم و ساعات برگزاری آن‌ها نیز به این شرح است: بررسی و رونمایی مجموعه کتاب‌های برنامه معرفت با حضور غلامحسین ابراهیمی دینانی و اسماعیل منصوری لاریجانی (۳۰: ۱۰)، بررسی کتاب قلعه‌ها و دژ‌ها با حضور ژان کلود ووآزن، بهمن نامور مطلق، حسین معینی و جواد نیستانی (۱۴)، نشست نشر فرانسه و ادبیات جهانی با حضور ماری ژوزه دپ و سدریک ویلانی (۴۵: ۱۵) و نشست توسعه همگون بخش‌های تولید، توزیع و فروش با حضور محمدعلی جعفریه، ابراهیم کریمی، حسن کیائیان، حسین حسین خانی و امیر علی بیک (۳۰: ۱۷).

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: