انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
آلبوم«آوار نگاه» به آهنگسازی پیمان خازنی و خوانندگی بابک بابایی از سوی شرکت سروش نوین منتشر شد.

به گزارش سرویس موسیقی تابناک، آلبوم«آوار نگاه» در ادامه ی ایده های قبلی بابک بابایی بر اساس نغمه های پیمان خازنی و جمعی از نوازندگان کشورمان شکل گرفته است. 

در آلبوم«آوار نگاه» زنده یاد علیرضا خورشیدفر(کنترباس)، میثم مروستی(ویلن، ویولا)، میلاد عالمی(ویلن،ویولا)، آتنا اشتیاقی(ویلن سل)، رابعه زند(قانون)، پیمان خازنی(تار)، شیوا احمدی سپهر(عود)، محمدکشانی(سه تار)، مسلم علیپور (کمانچه)، مسعود جمشیدی (نی)، پیام سوری(پیانو)، شایان یزدی زاده(تنبک)، میرامیر میری(پرکاشن) و حمید یوسفی(پرکاشن) به نوازندگی پرداخته اند.

این اثر یکی از آخرین آثاری است که زنده یاد علیرضا خورشیدفر در آن به هنرنمایی پرداخته است. آلبوم«آوارنگاه» در استودیو آوای دلنواز هنر ضبط شده و توسط پیام سوری میکس و مسترینگ شده است. حسن کریم زاده نیز طراحی گرافیکی جلد این اثر را بر عهده داشته است.

این آلبوم از قطعات نگاهت را(با غزلی از مهدی سهیلی در دستگاه نوا)، گلچهره(بر روی شعری از فرهنگ قاسمی در آواز دشتی)، می خوانمش باز(بر روی غزلی از فریدون مشیری در دستگاه سه گاه)، ناگهان(بر روی ابیاتی از مهدی اخوان ثالث در آواز بیات اصفهان)، آوارنگاه(بر روی بندهایی از دکتر شریعتی در آواز شوشتری) و نیمه شب(بر روی شعری از فریدون مشیریدر آواز دشتی) تشکیل شده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: