انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
سوم و چهارم بهمن ماه روی صحنه می‌رود

دونوازی پیمان یزدانیان و حسام اینانلو در نیاوران

کنسرت مشترک یزدانیان و اینانلو باری دیگر تکرار خواهد شد و این دو نوازنده طی روزهای سوم و چهارم بهمن ماه ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند.
دونوازی پیمان یزدانیان و حسام اینانلو در نیاوران

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، بهمن ماه سال 92 بود که پیمان یزدانیان و حسام اینانلو اولین اجرای مشترکشان را با دونوازی پیانو و کمانچه و کمانچه آلتو روی صحنه بردند. این اجرا با استقبال روبه رو شد و حتی بسیاری از اهالی موسیقی اجرای مشترک این دو هنرمند را بهترین اجرای جشنواره موسیقی فجر در سال 92 دانستند.

حالا کنسرت مشترک یزدانیان و اینانلو باری دیگر تکرار خواهد شد و این دو نوازنده طی روزهای سوم و چهارم بهمن ماه از ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌روند.

همچنین حسام اینانلو پیشتر‌ در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، خبر انتشار این آلبوم در بهمن ماه امسال را داده بود:  «آلبوم «رام» اواسط بهمن ماه منتشر می شود. این آلبوم شامل چهار بخش است که بخش اول شامل مونولوگ پیمان یزدانیان می شود و سه بخش بعدی به دونوازی پیانو با کمانچه و کمانچه آلتو اختصاص دارد. برای ضبط آلبوم بر روی یکی از شب های اجرا کار کردیم و در استدیو تنها پالایش صدا انجام گرفت»

نشر موسیقی هرمس که برگزار کننده این کنسرت است، قیمت بلیت این اجرا را به صورت تک‌نرخی و با قیمت 70 هزار تومان عرضه خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: