انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
مجموعه ۱۷ جلدی اسناد مبارزاتی یاران امام، امروز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه همزمان با پنجمین روز نمایشگاه کتاب در سرای اهل قلم رونمایی می‌شود.
به گزارش تابناک، این کتاب شامل اسنادی است که از بایگانی ساواک خارج شده و درباره بازتاب و تاثیر نقش امام خمینی (ره) و نهضت وی در اقدامات و فعالیت‌های مبارزان مخالفان نظام شاه تهیه شده است.


این اسناد از لابه‌لای صد‌ها هزار برگه سند ساواک شناسایی و استخراج شده و شامل زوایای ناگفته‌ای از گستره نفوذ نهضت حضرت امام و فداکاری‌های ایشان است.


قرار است این نشست با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، مدیرمسئول انتشارات اطلاعات، دکتر حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و حجت‌الاسلام و المسلمین ماشاالله هروی مسئول تدوین مجموعه برگزار شود.


همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری، معاون پارلمانی ریاست جمهوری و جمعی از اعضای کانون زندانیان سیاسی و تعدادی از خانواده یاران حضرت امام خمینی (ره) نیز از میهمانان این نشست خواهند بود.


بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: