انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
مدیر هنری اکستر سمفونیک تهران از دو اجرایی شدن این ارکستر در جشنواره‌ی موسیقی فجر خبر داد و در این باره جزییاتی را اعلام کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی، علی رهبری درباره‌ی چگونگی حضور ارکستر سمفونیک تهران در سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر و حاشیه‌های پیرو آن توضیح داد: من خیلی به قواعد جشنواره‌ی موسیقی فجر آشنایی نداشتم و از روی جدول آن اطلاعاتی درباره‌ی اجراها به دست آوردم.

او ادامه داد: پس از مطالعه‌ی جدول جشنواره متوجه شدم که مسئولان یک اجرا برای ارکستر سمفونیک تهران در نظر گرفته‌اند اما پس از پیگیری فهمیدم، اشتباهی در این باره رخ داده است.

این هنرمند پیشکسوت همچنین گفت: من با آقای تهمورس پورناظری هیچ مشکلی ندارم و آنچه میان ما طی مصاحبه‌های مطبوعاتی پیش آمد، سوء تفاهم بود. ایشان اتفاقا در بیشتر اجراهای ارکستر هم حضور پیدا می‌کنند که این برای یک رهبر خوشایند است اما گویا او هم از این دو اجرایی شدن خبر نداشت.

علی رهبری یادآور شد: ارکستر سمفونیک تهران علاوه‌ بر اجرایی که در جدول برایش در نظر گرفته شده است، جشنواره‌ی سی و یکم را افتتاح نیز خواهد کرد.

پیش از این در جدول جشنواره‌ی موسیقی فجر اعلام شده بود که ارکستر سمفونیک تهران،یک اجرا در دوره‌ی سی و یکم خواهد داشت که این موضوع انتقاد علی رهبری را در پی داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: