انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۴
پس از ورود بازیگرانی چون مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا گلزار، حامد بهداد، رضا رویگری، رضا عطاران، محمدرضا هدایتی و اشکان خطیبی به حوزه موسیقی، حالا نوبت هنگامه قاضیانی است تا شانس خود را در عرصه خوانندگی امتحان کند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، هنگامه قاضیانی که پیش از این به عنوان بازیگر سینما و تئاتر شناخته می شد قرار است 19 دی به عنوان خواننده کنسرتی را ویژه بانوان در تالار وحدت به روی صحنه ببرد.

قاضیانی در این کنسرت که از ساعت 15 آغاز می شود قرار است قطعاتی قدیمی و خاطره انگیز را اجرا کند که توسط  رضا تاجبخش تظیم شده اند.
 
در برگزاری این کنسرت ترانه پوريوسف(فلوت و سرپرست اركستر)، مژگان ابوالفتحى(كاخن، دايره و پركاشن)، ندا بهزاد (كاخن، تنبك و پركاشن)، گلبرگ پرويزى(بيس)، پانيذ شفائى(كلارينت)، غزاله شيرازى(ويولنسل)، يلدا صمدى(پيانو) و آذين ملك زاده(كمانچه) همکاری می کنند. 

هنگامه قاضيانى پيش از اين در سالهاى ٨٦ و ٩٠ براى بازى در فيلمهاى "به همين سادگى" و "روزهاى زندگى" موفق به دريافت سيمرغ بلورين نقش اول زن شده است.

این بازیگر سال ٨٧ در كنسرت خيريه "دنگ شو" براى كودكان مبتلا به سرطان تحت پوشش محك، و در كليپ "اى ايران" سامان مقدم و سال ٩٠ نيز در سرود "اى ايران" شهداد روحانى تجربه هایی را در زمینه آواز داشته است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: