انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
پنجمین روز از نمایشگاه کتاب تهران به نام «روز مازندران» نامگذاری شده و برنامه‌های متعدد فرهنگی مربوط به این استان در این روز به انجام می‌رسد.
به گزارش تابناک، بخش امور استان‌ها امروز یکشنبه۲۰ اردیبهشت ماه میزبان احد جاودانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان مازندران خواهد بود.


همچنین در مراسم پاسداشت روز مازندران سخنرانی‌های متعددی با حضور فعالان و پژوهشگران این حوزه انجام می‌شود. سخنرانی حسین اسلامی رئیس پژوهشکده ساری‌شناسی، سیروس مهدوی مدیرمسئول فصلنامه اباختر، فرهود جلالی شاعر وپژوهشگر و نصرالله هومن از نویسندگان و پژوهشگران باسابقه استان مازندران از جمله سخنرانی‌های این روز است.


رونمایی از یک کتاب ۱۲ جلدی با موضوع فرهنگ بومی استان مازندران، تجلیل از ناشران فعال این استان‌، تجلیل از پیشکسوتان حوزه نشر و اجرای برنامه امیرخوانی - نوعی آوازخوانی مخصوص خطه مازندران- نیز از دیگر برنامه‌های روز مازندران در نمایشگاه کتاب به شمار می‌آید.


معرفی کتاب و تجلیل از نویسندگان، ناشران و کتابفروشی‌های این استان از دیگر برنامه‌های این روز است.


نشست مطبوعاتی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۲ و سایر برنامه‌ها ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن جنبی نمایشگاه، ‌ امور استان‌ها، برگزار می‌شود.


بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۶ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: