انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
به گزارش تابناک ظهر روز اول نمایشگاه کتاب تهران عده‌ای جوان که کاور سبز رنگ پوشیده و کلاه قرمز بر سر داشتند جلوی کلبه چوبی مقابل شبستان اصلی مصلی تجمع کردند. پر و سو جوی خبرنگار ما به اینجا رسید که این افراد از سوی یکی از انتشارات وابسته به شهرداری تهران که ظاهرا‌‌ همان کتاب‌های داخل مترو و اتوبوس‌های شهری را منتشر می‌کند، برای فروش کتاب استخدام شده‌اند.
می‌گویند قرار بوده با حقوق روزی ۵۰ هزار تومان کتاب بفروشند اما قرار نبوده زیر آفتاب این کار را انجام دهند.

به گزارش تابناک ظهر روز اول نمایشگاه کتاب تهران عده‌ای جوان که کاور سبز رنگ پوشیده و کلاه قرمز بر سر داشتند جلوی کلبه چوبی مقابل شبستان اصلی مصلی تجمع کردند.

پرس و جوی خبرنگار ما به اینجا رسید که این افراد از سوی یکی از انتشارات وابسته به شهرداری تهران که ظاهرا‌‌‌ همان کتاب‌های داخل مترو و اتوبوس‌های شهری را منتشر می‌کند، برای فروش کتاب استخدام شده‌اند.

به گفته یکی از این افراد، آن‌ها قرار بوده در ایام برگزاری نمایشگاه بیست و هشتم برای این انتشارات کتاب بفروشند.

وی گفت: به ما نگفتند کجا و ما فکر می‌کردیم قرار است در داخل شبستان و غرفه‌ها این کار انجام شود.

این جوان در پاسخ به این سوال که اگر معترض هستید چرا همکاری را لغو نمی‌کنید گفت: ما برگه‌ای را برای انجام این کار امضا کرده‌ایم و کارت ملیمان را نزد آن‌ها گذاشتیم و یک کاور و یک کلاه تحویل گرفتیم.

یکی از معترضان با صدای بلند می‌گفت: اگر می‌خواهیم زیر آفتاب و به شکل چیزی بفروشیم می‌رفتیم آب معدنی می‌فروختیم تا بیشتر درآمد کسب کنیم.

البته درجریان این اعتراض‌ها خبری از کتاب‌های این انتشارات نبود و کتابی دیده نشد.
 
سوال اینکه آیا انتشاراتی مجوز فروش کتاب خارج از غرفه مشخص دارد یا نه؟!
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: