انتشار: ۱۸:۵۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
وحید موسائیان کارگردان فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» اعلام کرد فریدون شهبازیان این روزها آخرین مراحل ساخت موسیقی این اثر را پشت سر می‌گذارد.
به گزارش تابناک فرهنگی، وحید موسائیان که فرم درخواست حضور فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است، گفت: حسن حسن‌دوست تدوین فیلم «قشنگ و فرنگ» را به پایان رسانده و محسن روشن نیز آخرین مراحل صداگذاری را پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: فریدون شهبازیان هم ساخت موسیقی این فیلم سینمایی را به عهده دارد و به زودی آخرین مراحل ساختموسیقی نیز به پایان می رسد.

موسائیان در پایان درباره فضای فیلم «قشنگ و فرنگ» گفت: من هم مانند بسیاری از کارگردان های سینما منتظر دریافت بازخورد مخاطب از این فیلم هستم و امیدوارم در این فیلم سینمایی تازگی و طراوت وجود داشته باشد و بتواند مخاطب را جذب کند.

فیلم سینمایی «قشنگ و فرنگ» در شهرهای تهران، کیش ،دوبی و پاریس فیلمبرداری شده و فیلمی پر بازیگر با لوکیشن های متعدد است. در خط داستانی این فیلم سینمایی چنین آمده است: خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.

رضا کیانیان، بیتا فرهی، احترام برومند، لادن مستوفی، افشین هاشمی، سروش صحت، رعنا آزادی ور، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان و سحر آربین از جمله بازیگران این فیلم هستند. همچنین ژان دامین باربین بازیگر فرانسوی این فیلم سینمایی است.
منبع: مهر 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: