انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
نوازندگان و خوانندگان 8 کشور از 4 تا 7 دی در تهران و در جریان برگزاری«جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی» به روی صحنه خواهند رفت.
اجرای گروه هایی از ۸ کشور در«جشنواره موسیقی پیامبر مهربانی»


به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، این جشنواره که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تدارک دیده شده قرار است به میزبانی پنج فرهنگسرای شهر تهران برگزار شود.

در «جشنواره بین‌المللی موسیقی پیامبر مهربانی» گروه هایی از ایران، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، گرجستان، عراق، تاجیکستان و مراکش به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

همچنین از کشورمان گروه‌هایی از کردستان، لرستان، خراسان، گیلان، سیستان و بلوچستان، مازندران، بوشهر و آذربایجان شرقی قرار است کنسرت هایی را به روی صحنه ببرند.

در طول برگزاری این جشنواره گروه‌های داخلی و بین‌المللی در فرهنگسراهای ارسباران، اندیشه، بهمن (سالن نغمه)، ابن‌سینا و خاوران هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۰ اجرای برنامه خواهند داشت و آیین اختتامیه جشنواره 7 دی‌ماه در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن با حضور مشترک همه گروه‌های موسیقی روی صحنه و اجرای رپرتوار وحدت برگزار می‌شود. همچنین آلبوم موسیقی از هنرمندان هند و پاکستان با موضوع پیامبر مهربانی رونمایی می‌شود.

سازمان فرهنگی هنری سال گذشته نیز جشنواره بین‌المللی آوای غدیر را با شرکت عاشیق‌هایی از کشورهای ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان در فرهنگسرای ارسباران برگزار کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: