انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
بیش از دو سال و نیم قبل کیوان ساکت کنسرتی را به خوانندگی سالار عقیلی و با همراهی زنده یادان غلامعلی پورعطایی، ذوالفقار عسگریان و علیرضا خورشیدفر در تالار وحدت به روی صحنه برد؛ حالا پس از این همه مدت بالاخره ساکت خبر از انتشار این آلبوم طی روزهای آینده می دهد.

انتشار آواز سالار به یاد«پورعطایی»، «عسگریان» و «خورشیدفر»

کیوان ساکت درباره این آلبوم به خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: این آلبوم را«یک خانه پر ز مستان» نامگذاری کرده ام که تمام مراحل آماده سازی آن برای انتشار انجام شده و قرار است به صورت صوتی و تصویری طی روزهای آینده راهی بازار شود.

این آهنگساز و نوازنده تار و سه تار ادامه داد: آلبوم«یک خانه پر ز مستان» به کنسرت اردیبهشت ماه سال 92 در تالار وحدت مربوط می شود که طی آن اعضای گروه وزیری به همراه نوازندگان بزرگ و عزیزی مانند علیرضا خورشیدفر، غلامعلی پورعطایی، ذوالفقار عسگریان که دیگر در بین ما نیستند به اجرا پرداختند. امیدوار بودم که همه کسانی که در این آلبوم زحمت کشیده اند این اثر را ببینند اما آنقدر در انتشار آن تاخیر افتاد که متاسفانه سه نفر از این عزیزان دار فانی را وداع گفته اند.

ساکت عنوان کرد: آلبوم«یک خانه پر ز مستان» از 12 قطعه تشکیل شده که در فضاهای دستگاه نوا، آواز اصفهان، آواز دشتی و دستگاه شور و با خوانندگی سالار عقیلی اجرا و ضبط شده است.

در اجرای این آلبوم نوازندگانی چون امین بیات، کیارش ساکت، حشمت الله عطایی(تار)، همایون رحیمیان، علی جعفری پویان، شاهرخ قائم مقام، تینا جامه گرمی، مهرآبادی، مختاری، سوخکیان، رحیمی(ویلن)، سیاوش ظهیرالدینی و سهراب برهمندی(ویولا)، کریم قربانی و داود منادی(ویلنسل)، علیرضا خورشید فر(کنترباس)، بهنام ابوالقاسم(پیانو)، محمدحسین پورمعین(کلارینت)، مجید سینکی(فلوت)، فرشید حفظی فرد(ابوا)، علی خادم(تنبک)، مهدی غلامی(دف) و...همکاری کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: