انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
تابناک فرهنگی از کنسرت های خوانندگان پاپ در شهرستان ها گزارش می دهد

کنسرت ها زمستانه خوانندگان پاپ در شهرستان ها

خوانندگان و گروه های موسیقی همیشه با مشکلات زیادی در برگزاری کنسرت در شهرستان ها مواجه می شود؛ اما با این وجود این روزها بسیاری از شهرستان ها از هنرمندان موسیقی میزبانی خواهند کرد.
کنسرت ها زمستانه خوانندگان پاپ در شهرستان ها////// هرگونه پیشنهادی برای تیتر پذیرفته می شود!!!

به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، خوانندگان و گروه های موسیقی همیشه با مشکلات زیادی در برگزاری کنسرت در شهرستان ها مواجه می شوند. از لغوهای دامنه دار کنسرت ها گرفته تا کارشکنی برخی از مسئولان فرهنگی استان ها باعث شده تا مراحل برگزاری کنسرت در شهرستان ها از تهران هم سخت تر باشد. اما با این وجود این روزها بسیاری از شهرستان ها از هنرمندان موسیقی میزبانی خواهند کرد.

یزد
سیروان خسروی برای اولین بار در شهر یزد روی صحنه می رود. البته در ابتدا قرار بود زانیار خسروی در این شهر اجرایی را روی صحنه ببرد. اما گفته می شود که این خواننده فعلا در لیست ممنون الکاران دفتر موسیقی قرار دارد و به همین دلیل هم نتوانست در این شهر کویری کنسرت برگزار کند. سیروان خسروی هم اعلام کرده که به جای برادرش در شهر رشت روی صحنه می رود.  خسروی پنج شنبه و جمعه 3 و 4 دی ماه در سالن هلال احمر شهر یزد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

تربت حیدریه
اما رضا صادقی دیگر خواننده پاپ هم به بزرگترین شهر تولیدکننده زعفران ایران یعنی تربت حیدریه سفر خواهد کرد. این خواننده که روز گذشته آلبوم «شب بارونی» را به صورت اینترنتی منتشر کرد، روز دوشنبه 7 دی ماه در سالن شهدای نه دی در دوسئانس در این شهر به اجرای برنامه می پردازد. نکته جالب توجه در خصوص اجرای رضا صادقی این است که قیمت بلیت های این اجرا از کنسرت های پاپ تهران هم گران تر است و بلیت های اجرای خواننده همیشه مشکی پوش تا سقف 130 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

اهواز
مهدی یراحی که نسبتا سال موفقی را پشت سر گذاشته باری دیگر در شهر زادگاهش یعنی اهواز روی صحنه خواهد رفت. مهدی یراحی تا قبل از سال 93 تلاش می کرد تا در کنار همشهریانش در اهواز کنسرتی را برگزار کند اما بنا به دلایل مختلف یا مجوز اجرا نمی گرفت یا کنسرتش لغو می شد. تا این که بالاخره بهمن ماه سال گذشته توانست اولین اجرایش در اهواز را تجربه کند. او در همین اجرا در اعتراض به وضعیت دردناک آب و هوای و ورود ریزگردها به شهر اهواز با ماسک روی صحنه رفت. هوادران مهدی یراحی طی روزهای 17 و 18 دی ماه از این خواننده میزبانی خواهند کرد.

اراک
محسن یگانه که با اعلام جدول اجراهای سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر مشخص شد در کنار احسان خواجه امیری رکورددار حضور در این رویداد است، قرار است تا در شهر اراک کنسرت برگزار کند. این خواننده که اجرای سال گذشته او در شهر ارومیه به دلیل مسائلی که مبنی بر تفکیک جنسیتی کنسرتش در این شهر مطرح شد، حاشیه ساز شد، امروز طی دو سئانس در سالن همایش طوفان اراک به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

 گرگان
امید حاجیلی که خیلی از دوستداران موسیقی پاپ او را «بمب انرژی» می دانند، قرار است تا اجرا در سالن فخرالدین اسعد گرگانی شهرگرگان را تجربه کند. این نوازنده ترمپت بعد از اجرای امروز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، به گرگان سفر می کند و روز چهارم دی ماه در دوسئانس 18 و 20:30 روی صحنه می رود. حاجیلی که نخستین آلبومش را در سال 1387 منتشر کرده، از آن زمان تا کنون مخاطبینش را با انتشار تک‌آهنگ‌هایی تقریبا راضی نگه داشته و ماه‌های محرم و صفر که ایام تعطیلی کنسرت‌هاست، را صرف آخرین مراحل تولید دومین آلبوم رسمی‌اش کرده تا پایان سال جاری بتواند این آلبوم را روانه بازار کند.

کرمانشاه
کرمانشاه در روزهای آینده شاهد حضور دو خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ خواهد بود. سیروان خسروی که سال گذشته درگیری های زیادی برای برگزاری کنسرت در شهرش یعنی سنندج داشت، بالاخره در کرمانشاه طی دو روز و چهار سئانس کنسرت برگزار می کند. بنیامین بهادری هم که امسال تور آمریکا و کانادا را پشت سر گذاشت در همین شهر و در سالن انتظار کنسرت خواهد داشت. این اجرا در روز 28 دی ماه و طی دو سئانس برگزار خواهد شد.

سلمان شهر
سامان جلیلی خواننده کم حاشیه موسیقی پاپ هم در شهر ساحلی سلمان شهر روی صحنه خواهد رفت. سامان جلیلی خواننده دهه هفتادی که اصالتی بابلی هم دارد، پس از انتشار اولین آلبوم رسمی اش با نام «پرتگاه» در سال گذشته به جرگه خوانندگان رسمی و مجوزدار موسیقی پاپ پیوست و توانست اولین اجرای زنده اش را هم بهمن ماه سال گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کند. این خواننده جوان 10 دی ماه طی دو سئانس در سالن فرهنگی ورزشی آزادگان سلمان شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: