انتشار: ۱۶:۵۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با تقدیر از مقام هنری و ادبی استاد رحیم معینی کرمانشاهی چهارشنبه ۲ دی‌ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی، تعدادی از هنرمندان موسیقی به یاد استاد معینی کرمانشاهی ساعت ۱۸ چهارشنبه ۲ دی‌ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران نشستی را برگزار می کنند.

اجرای گروه سنتی به سرپرستی آقای شعبانی، اجرای دو نوازی سنتور و کمانچه به سرپرستی غزاله تهرانی (بیات اصفهان)، گروه موسیقی دستگاهی پاد به سرپرستی مسعود پاد و خوانندگی سهراب سپهری (بیات اصفهان)، گروه موسیقی سنتی باشگاه موسیقی فرهنگ سرای ارسباران به سرپرستی وحید افتخار حسینی، دو نوازی ویلن و پیانو محمد امین سیف و دانیال مشایخی (اثری از استاد همایون خرم)، گروه نوازی سنتی به سرپرستی آرش ابوالفتحی (افشاری)، سه نوازی کمانچه، تنبور و تمبک از جمله برنامه های این نشست تخصصی است. ضمن اینکه تبریک به متولدین ماه آذر به همراه معرفی آلبوم ها وکتاب های جدید منتشر شده در زمینه موسیقی از دیگر برنامه های نشست ماهانه موسیقی است.

نشست ماهانه هنرمندان موسیقی شنبه های سوم هرماه با حضور هنرمندان و پیشکسوتان موسیقی با برنامه های متنوع در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: