انتشار: ۱۵:۱۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
رحمان سیفی‌آزاد به عنوان مدير مركز امور نمايشی سيمای جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، با حکم علی اصغر پورمحمدی معاون سیما رحمان سیفی آزاد به عنوان مدير مركز امور نمايشی سيما منصوب شد. رور گذشته یکشنبه ۲۹ آذرماه استعفای محمودرضا تخشید که گفته می‌شد پیش از این چندین بار قصد کناره‌گیری از ریاست مرکز امور نمایشی داشته است، پذیرفته شد.

در حکم وی آمده است:

«جناب آقای رحمان سیفی آزاد

نظر به تعهد، تدین و تجربیات ارزشمند جناب عالی در رسانه ملی، بویژه در تولید آثار مفید، جذاب و اثرگذار نمایشی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز امور نمایشی سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.

ساماندهی یکپارچه برنامه های نمایشی به لحاظ روند تولید، موضوع، محتوا و ساختار، با هدف ارتقاء سطح کیفی تولیدات و بر اساس اهداف و سیاست های رسانه ملی و ماموریت های شبکه ها از مهمترین ماموریت های مرکز امور نمایشی سیما می باشد. با توجه به این ضرورت، اهم وظایف جناب عالی بدین شرح اعلام می گردد:

۱- دریافت ایده ها، طرح ها و متون نمایشی از شبکه ها برای بررسی و تصویب.

۲- بازنویسی روند تولید آثار نمایشی از ایده تا پخش.

۳- تعیین مدیران گروه های فیلم و سریال با هماهنگی مدیران محترم شبکه ها.

۴- تشکیل شوراهای طرح و برنامه برای بررسی و تصویب متون نمایشی.

۵- تشکیل شورای برآورد، بودجه و ارزیابی فنی و تولید، برای آثار نمایشی.

۶- نظارت مستمر هنری، فنی و مالی بر تولید آثار نمایشی از مرحله تصویب تا پایان تولید با هدف انطباق آثار تولیدی با اهداف و سیاست های رسانه ملی.

انتظار دارد با توکل به خداوند بزرگ، بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و استفاده از دانش و تجربیات اهل فن و هنر و همراهی مدیران محترم شبکه ها در تولید آثار نمایشی فاخر که دربرگیرنده مولفه های دین، اخلاق، آگاهی و امید، و همچنین نشاط بخش باشد، اهتمام شایسته ای داشته باشید.

لازم می دانم از زحمات مخلصانه و خدمات ارزشمند جناب آقای محمودرضا تخشید در طول تصدی ریاست مرکز امور نمایشی سیما که منشأ اثرات مفیدی بودند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

توفیق شما را برای اعتلای فرهنگ غنی اسلام و ایران از خداوند بزرگ مسألت دارم.»


حکم جدید برای محمودرضا تخشید

وی همچنین در حکمی محمودرضا تخشید را که پیش از این رییس مرکز امور نمایشی سیما بود و روز گذشته استعفای وی از این مرکز پذیرفته شد به عنوان مشاور خود در امور برنامه های نمایشی منصوب کرد.

در حکم وی به تخشید آمده است:

«جناب آقای محمودرضا تخشید

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه به ویژه در امور برنامه‌های نمایشی، به موجب این حکم به سمت «مشاور معاون سیما در امور برنامه‌های نمایشی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد مرکز امور نمایشی سیما، مدیران محترم شبکه‌ها و مدیران گروه‌های فیلم و سریال از راهنمایی‌ها و دانش هنری و حرفه‌ای جنابعالی در تولید آثار نمایشی اثرگذار، مفید و جذاب بهره‌مند شوند.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: