انتشار: ۲۳:۰۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
محمودرضا تخشید در حالی از سمت خود به عنوان رییس مرکز امور نمایشی سیما استعفا کرد و استعفای وی پذیرفته شد که به نظر می رسد وی با برخی تغییرات ساختاری و چگونگی اجرای آن موافق نبوده است.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رییس جدید این مرکز به زودی از سوی پور محمدی معاون سیما منصوب می شود.

پیشتر محمد احسانی مدیر شبکه اول سیما نیز از سمت خود کناره گیری کرده بود.

پور محمدی پیشتر در هفته گذشته در گفت وگو با ایرنا درباره کناره گیری برخی مدیران از جمله محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما از سمت خود اظهار کرده بود: احسانی از یک هفته قبل در مرخصی بسر می برد، هفته بعد نیز مرخصی خود را تمدید کرد اما در ادامه حاضر به همکاری در صدا و سیما نبود.

وی یادآور شده بود که اکنون شریعت پناهی سرپرستی شبکه یک را بر عهده دارد، احتمال دارد این همکاری ادامه یابد اما تغییرات بیشتری در حوزه معاونت سیما در راه است .

به گزارش ایرنا پورمحمدی هفته گذشته در حکمی سید فضل الله شریعت پناهی را که قبلا مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه یک سیما بود به سرپرستی این شبکه منصوب کرد.

شریعت پناهی پیش از این مدیر گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه 3 و مدیر گروه معارف شبکه 3سیما بوده است. محمد احسانی سرپرست سابق شبکه یک سیما نیز به عنوان مشاور معاون سیما منصوب شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: