انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
مدتی است که علی لهراسبی تک ترک‌های متفاوتی را در فضای مجازی به مخاطبان خود ارائه می‌کند و این‌بار هم قرار است قطعه جدیدی با نام «تا وقتی با منی» را منتشر کند.
 به گزارش تابناک فرهنگی، لهراسبی که پیش از این تک ترک‌هایی مثل «به تو حق می‌دم»، «تب گریه»، «تنها که می‌شی»، «بنویس» و «ساعت هشت» را منتشر کرده بود، درباره ترک جدید خود می‌گوید: «قطعه «تا وقتی با منی» با ترانه زیبایی از حدیث دهقان، آهنگسازی حسین قربان‌پور و تنظیم ویژه‌ای از محمد ناهیدی آماده انتشار است که می‌خواهم از تیم تولید این ترک به‌خصوص محمد ناهیدی عزیز تشکر ویژه کنم که زحمت زیادی برای این قطعه کشید. «تا وقتی با منی» فضای ریتمیک و جدیدی نسبت به آثارم دارد که امیدوارم مورد پسند مخاطبان موسیقی پاپ قرار بگیرد و مثل چند قطعه اخیرم، با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شود.»

علی لهراسبی که همیشه به خواننده فضاهای غمگین و عاشقانه معروف بوده، مدتی است قطعات ریتمیک، شاد و موزیک‌های الکترونیک منتشر می‌کند اما معتقد است دلیل این تغییر فضا به این علت نیست که کارهای عاشقانه‌اش مخاطبان خود را از دست داده‌اند و فقط در حال تجربه فضاهای جدیدتر است. او در این‌باره می‌گوید: «در حال حاضر مدت زیادی است که قطعات ریتمیک منتشر می‌کنم و شاید هفتاد درصد کنسرت‌هایم فضای شاد و انرژیک داشته باشند. اینکه فضای موزیک‌هایم هم تغییر کرده است، اتفاق عجیبی نیفتاده، من موزیک‌های عاشقانه زیادی دارم اما فقط می‌خواهم با این کار جذابیت کنسرت‌هایم را بالا ببرم و پشتوانه موزیک‌های ریتمیک و موسیقی‌هایی که به حال و هوای امروز نزدیک‌تر است را قوی‌تر کنم. هرچند همانطور که شما گفتید شاید تعدادشان یک‌مقدار زیاد شده است اما الان ترک‌هایی هم دارم که همه از علی لهراسبی می‌شناسند و سراغ دارند ولی در کنار این‌ها درحال تجربه فضاهای جدید هم هستم.»

لهراسبی که آخرین قطعه منتشر شده از او را پیش از ماه محرم شنیده بودیم این روزها به‌شدت مشغول کار روی آلبوم تازه خود است و در تدارک کنسرت‌هایش که این‌بار قرار است تورهای خارج از کشور هم داشته باشد. او درباره برنامه‌های پیش‌رو می‌گوید: «در حال حاضر شدیدا مشغول کار روی آلبوم جدیدم هستم که فضای آن کلا متفاوت شده و حتی شاید برای مخاطبان کمی عجیب هم باشد اما ضمانت می‌دهم که خیلی از این حال و هوا استقبال خواهد شد و مردم آن را دوست خواهند داشت و امیدوارم بتوانم تا آخر امسال آن را منتشر کنم. علاوه بر آن، این‌روزها درگیر برنامه‌ریزی برای کنسرت‌های شهرستان و خارج از کشورم هم هستم و در همین راستا 17 دی ماه در اصفهان و 23 و 24 بهمن هم در کرمانشاه روی صحنه خواهم رفت و به زودی شهرهای دیگر را هم اعلام خواهم کرد. متاسفانه هنوز برای تهران سالن پیدا نکرده‌ام که خیلی از این بابت متاسفم. هوادارانم انقدر در فضای مجازی به من فشار می‌آورند که مجبور شدم در تلگرام یک پیغام صوتی منتشر کنم و بگویم این اتفاق را از چشم من نبینند. خود من بیشتر از آنها مشتاقم و کنسرت برایم جزو اتفاقاتی است که انرژی و انگیزه‌ام را برای تولید موزیک‌هایم بیشتر می‌کند. بهتر است بدانند که برای کنسرت در تهران به خیلی‌ها مراجع کرده‌ام اما متاسفانه هنوز نتوانسته‌ام سالن بگیرم. به هر حال ما یک سالن بیشتر نداریم آن هم سالن میلاد نمایشگاه که فکر می‌کنم مسئولانش باید در روال کاری خود تجدید نظر کنند و سیاست‌گذاریشان به گونه‌ای باشد که سالن به همه خواننده‌ها برسد. اینکه یک تهیه‌کننده بیاید و یکدفعه ده شب را برای خود کند و برای یک نفر دیگر مثل من سالن پیدا نشود، خیلی جالب نیست. به هر حال من قرارداد طولانی مدت با هیچ تهیه‌کننده‌ای ندارم و گویا این موضوع باعث شده در کارم اختلال ایجاد شود و نتیجه این شود که سالن برای کنسرت نداشته باشم. واقعیت این است که سالن کوچک هم نمی‌صرفد و هزینه‌هایش نسبت به بلیت فروشی زیاد می‌شود وگرنه مطمئن باشید چندین شب در یک سالن کوچک کنسرت برگزار می‌کردم.»

لهراسبی در انتها این وعده را به مخاطبان خود می‌دهد که هر ماه منتظر قطعه جدیدی از او باشند: «من تعداد زیادی موزیک خوب آماده کرده‌ام که هر ماه یکی از آنها منتشر خواهد شد، امیدوارم بتوانم با این ترک‌ها مخاطبانم را سورپرایز کنم. علاوه بر آن در تدارک موزیک ویدئو هم هستم و تا پیش از عید می‌خواهم دو ویدئو از کارهای جدیدم را منتشر کنم که قول می‌دهم بسیار خاص و ویژه باشند.»
منبع: موسیقی ما


برچسب ها: علی لهراسبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: