انتشار: ۱۲:۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سخه‌های هفدهمین چاپ کتاب «معجزه صمیمیت» درباره موفقیت در انتخاب همسر و ارتباط برقرار کردن با همسر، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران، عرضه خواهد شد.

نسخه‌های هفدهمین چاپ کتاب «معجزه صمیمیت» درباره موفقیت در انتخاب همسر و ارتباط برقرار کردن با همسر، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر و در نمایشگاه کتاب تهران، عرضه خواهد شد.

به گزارش تابناک ، حمیدرضا غلامرضایی مولف این اثر افزود: با توجه به این که جلد اول کتاب که مربوط به ازدواج است، تقاضای بیشتری بین مخاطبان داشته و دارد، تصمیم گرفته شد تا کل مجموعه در قالب یک جلد و به طور فشرده چاپ شود. برای نسخه تک جلدی کتاب که به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید، بیش از ۵۰ نفر از اساتید روانشناسی و دانشگاهی کشور مقدمه نوشته اند.

کتاب «معجزه صمیمیت » جزء پرفروش ترین کتاب های انتشارات نسل نو اندیش است. «حمیدرضا غلامرضایی» و «زهره اسماعیل بگی» مولفانکتابمعجزه صمیمیت هستند که با 9 سال تحقیق و پژوهش روی بیش از 400 کتاب روان شناسی خانواده و زناشویی (داخلی و خارجی) و چکیده حدود 200 کتاب روان شناسی خانواده و زناشویی و نیز بهره مندی از کتاب های ترجمه شده خارجی (متناسب با شرایط ملی و مذهبی ایران) و معرفی بیش از 300 مرکز مشاوره در کشور با هدف «اثبات تاثیر رابطه ی همسران بر موفقیت تحصیلی فرزندان»، 7 فرآیند آموزشی را ارائه کرده اند. این کتاب ابتدا در یک مجموعه سه جلدی چاپ و منتشر شده بود و مولفانآن كوشیده‌اند، تا به زبانی ساده به مباحثی همچون همدلی، هم زیستی و همبستگی به عنوان نكات كلیدی در زندگی زناشویی بپردازند.

کتاب «معجزه صمیمیت» به لحاظ محتوایی شامل موضوعات گوناگونی در زمینه انتخاب همسر مناسب، موفقیت در ازدواج، بهبود و تعالی فضای عاطفی ازدواج های شکل گرفته و نجات ازدواج های در معرض نابودی است.

در پشت جلد این کتاب تأکید شده است : این کتاب را نخوانید مگر آنکه ... درصدد ازدواج بوده و می‌خواهید زندگی توام با شادکامی و سعادت داشته باشید. ... ازدواج کرده و قصد داشته باشید که همسرتان را برای همیشه خوشبخت سازید. ... در پی کشف و دانستن راهکارهایی در جهت ایجاد صمیمیت بیشتر در روابط خود با همه باشید.

وی در پایان اظهارداشت: چاپ هفدهم این کتاب توسط انتشارات نسل نواندیش برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران، منتشر شده است. طی ۱۶ چاپ پیشین این کتاب، هر نوبت چاپ، با شمارگان ۳ هزار نسخه به بازار عرضه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: