انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
سامان احتشامی(آهنگساز و نوازنده پیانو)این روزها مشغول ضبط موسیقی فیلم افشین هاشمی در مقام آهنگساز و کارگردان است.

 

همکاری احتشامی و هاشمی در موسیقی فیلم

سامان احتشامی نوازنده پیانو درگفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی دراین باره گفت: فیلم «گذر موقت» به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی ساخته شده که او خود نیز آهنگسازی و ترانه سرایی موسیقی این فیلم را برعهده داشته است و من افتخار این را دارم که همراه او موسیقی اش را ضبط کنم.

وی با بیان اینکه وظیفه موسیقی کمک به فیلم است ، بیان داشت:به نظر من موسیقی در فیلم باید به تصویر کمک کند و نباید به در فیلم شنیده شود درواقع عملکرد موسیقی در فیلم به این شکل است که اگر از آن حذف شود بلکه ساختار فیلم لطمه می زند.

این نوازنده پیانو ادامه داد: بسیاری عوامل از جمله بازیگر،تصویربردار،نورپرداز، و ... برای دیده شدن فیلم موثر هستند که موسیقی نیز یکی از آنهاست البته نباید نادیده گرفت که خود فیلم نیز محل بسیار خوبی برای تبلیغات است و بعضا دیده شده که به خاطر مسائل مالی و پرفروش تر شدن فیلم خواننده ای به گروه موسیقی اضافه شده است.

سامان احتشامی که این روزها به عنوان مجری و ناظر ضبط موسیقی فیلم افشین هاشمی است تا کنون موسیقی فیلم های رستگاری در هشت و بیست دقیقه، به کارگردانی سیروس الوند، شازده کوچولوبه کارگردان نورالدین زرین کلک،این ترانه عاشقانه نیست به کارگردان رحمان رضایی و... را ساخته است . او همچنین طی سالهای گذشته موسیقی فیلم هایش را در قالب یک آلبوم منتشر کرده است. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: