انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
نوید دهقان نوازنده کمانچه و آهنگساز بعد از 17 سال دوری از سن تالار رودکی با یک اجرای دونوازی در این تالار به روی صحنه می رود.

 بازگشت نوید دهقان بعد از 17 سال به تالار رودکی

نوید دهقان نوازنده کمانچه در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار 19 سال پیش  و برای آخرین بار 17 سال پیش در تالار رودکی به روی صحنه رفته ام و دی ماه 94 بعد از سالها دوباره در این تالار در قالب دونوازی به اجرا می پردازم.

وی ادامه داد: در این کنسرت که 2 دی ماه برگزار می شود به همراه فرهاد صفری نوازنده سازهای کوبه ای به بداهه نوازی خواهیم پرداخت و در واقع اجرا به نوعی تکنوازی کمانچه به همراه تنبک است.

این نوازنده کمانچه که بعد از سالها در قالب دونوازی به صحنه می رود در اینباره گفت: اولین چیزی که در میان موزیسین ها مطرح است وجه نوازندگی آنهاست و این در حالی است که نوازنده هایی که درگیر کار گروهی می شوند مجال کمتری برای تکنوازی پیدا می کنند من نیز از این قاعده مستثنی نبوده ام و به خاطر فعالیتم با گروه قمر فرصت کمتری برای اجراهای تکنوازی و دونوازی داشته ام .

دهقان بیان داشت: با گذشت 9 سال از فعالیت گروه قمر و رسیدن به یک ثبات کاری، این امکان برایم ایجاد شده که به دغدغه های شخصی ام بپردازم.

سرپرست گروه قمر درخصوص برنامه های این گروه گفت: اجرای گروه قمر با حضور حمیدرضا نوربخش تجربه جدیدی بود و تصمیم داشتیم کنسرتهایمان با ایشان زمستان امسال در شهرهای ایران نیز ادامه یابد اما به خاطر مشغله ایشان در جشنواره موسیقی فجر این اتفاق میسر نشد و تصمیم گرفتیم اجراهایمان را به بهار سال آینده موکول کنیم.

دهقان در خاتمه خاطر نشان کرد: هم اکنون مشغول ضبط بخش اول کنسرتهای گروه قمر به خوانندگی نوربخش هستیم که امیدوارم تا 6 ماه آینده در قالب آلبوم منتشر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: