انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴
محمد معتمدی در کنسرت گروه هم آوایان حسین علیزاده جایگزین علیرضا قربانی نشده چرا که رپرتوار این کنسرت کاملا جدید است و در ادامه تور کنسرتهای حسین علیزاده و علیرضا قربانی نیست.

معتمدی


محمد معتمدی در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی نیز در این باره گفت: من دیماه امسال برنامه هایی از جمله برگزاری یک کنسرت با علی قمصری و نیز ضبط یک پروژه موسیقایی از آثار خودم  را داشتم اما از سوی استاد علیزاده پیامی دریافت کردم مبنی بر اینکه در صورت امکان زمان های دیماهم را به پروژه کنسرتهای استاد اختصاص دهم .

وی ادامه داد: از آنجایی که رابطه من با استاد علیزاده علاوه بر کاری ، بسیار قلبی است درخواستشان را بلافاصله اطاعت کردم و برنامه کنسرتهای خودم را به زمان دیگری موکول کردم.

معتمدی درباره جایگزین شدن او به جای علیرضا قربانی گفت: همکاری قربانی با آقای علیزاده در قالب اجراهای اروپا انجام شد و اجراهای تهران این تور به تاریخ دیگری افتاد و از آنجایی که حضور ایشان در این اجرا مقدور نبود به  بنده پیشنهاد شد که البته فکر می کنم رپرتوار این اجرا با رپرتوار تور کنسرتهای استاد علیزاده تفاوتهایی دارد.

این خواننده در خصوص تغییر زمان کنسرتش با علی قمصری بیان داشت:آقای علیزاده استاد علی قمصری هستند و به لحاظ جایگاه قابل اهمیت ایشان ، علی قمصری نیز پذیرفت که زمان را تغییر دهیم.البته زمان دقیق قطعی نشده اما  قرار است آثاری از  علی قمصری را در قالب ارکستر موج نو اجرا کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: