انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
لیلی گلستان، مترجم و گالری‌دار ، یکشنبه 20 اردیبهشت میهمان نشر ثالث در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
لیلی گلستان، مترجم و گالری‌دار ، یکشنبه 20 اردیبهشت میهمان نشر ثالث در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

به گزارش ایبنا، لیلی گلستان، مترجم و گالری‌دار ، از ساعت 17 تا 19 فردا یکشنبه 20 اردیبهشت با حضور در غرفه نشر ثالث در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به طور مستقیم با مخاطبان آثارش گفت‌وگو خواهد کرد.

نشر ثالث ترجمه گلستان از کتاب‌های «مردی با کبوتر» نوشته رومن گاری و «قصه‌ها و افسانه‌ها» نوشته لئوناردو داوینچی را به بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آورده است. این ناشر پیشتر کتاب تالیفی گلستان با عنوان «تاریخ شفاهی ادبیات ایران به روایت لیلی گلستان» را نیز منتشر کرده بود.

غرفه نشر ثالث در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن شبستان، راهروی 25، غرفه شماره 50 واقع است.

«درباره رنگ‌ها» لودویگ ویتگنشتاین، «شش یادداشت برای هزاره بعدی» و «اگر شبی از شب‌های زمستان مسافری» هر دو از ایتالو کالوینو، «مردی که همه چیز همه چیز همه چیز داشت» میگل آنخل آستوریاس، «گزارش یک مرگ» گابریل گارسیا مارکز، «یونانیت، آخرین قرن قبل از بشر» یانیس ریتسوس، «زندگی در پیش‌رو» رومن گاری، «پیکاسو» دیوید هاکنی، «مصاحبه با مارسل دوشان» پیتر کابان، «قصه شماره 3» اوژن یونسکو و «زندگی با پیکاسو» فرانسواز ژیلو، نام شماری از مهم‌ترین و معروف‌ترین ترجمه‌های منتشر شده لیلی گلستان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: