انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
«رضا یزدانی» این روزها مشغول تمرین برای برگزاری کنسرت جدید خود در اولین ماه زمستان است. او روز 28 دی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و با قطعات جدید به دیدار مخاطبانش خواهد رفت.
به گزارش تابناک فرهنگی، نام این قطعه که با ترانه «مهدی ایوبی» تولید شده، «هفته دلتنگی» است و در آن شنونده آهنگسازی و تنظیم «بهروز پایگان» هستیم. همزمان با انتشار این قطعه دقایقی را با رضا یزدانی هم‌کلام شدیم و از او درباره کنسرت آینده‌اش و آثاری که در دست تولید دارد سوال کردیم. این خواننده درباره آخرین وضعیت آلبوم جدیدش هم توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید.

رضا یزدانی درباره قطعه جدید به سایت موسیقی ما گفت: «قطعه «هفته دلتنگی» یک اثر عاشقانه است که با کارهای قبلی من تفاوت‌های زیادی دارد. امیدوارم که این اثر مورد توجه مخاطبان قرار گیرد اما فکر می‌کنم هفته دلتنگی یکی از ماندگارترین آثار من باشد. من ممنوع‌الکار نیستم و این شایعات بی‌اساس است. بلیت‌فروشی کنسرت تهران من چند روز است که آغاز شده و دلیل سکوت چند وقت اخیر من هم پیگیری کارهای آلبوم و آثار جدید بود. »

برنده تندیس طلایی بهترین آلبوم پاپ – راک از دیدگاه مردم در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» برنامه‌هایی که برای کنسرت 28 دی دارد را اینگونه تشریح کرد: «دوستان مشغول طراحی دکور متفاوت و تصاویر جدید برای کنسرت 28 دی هستند. من پیش از این کنسرت دو قطعه جدید منتشر خواهم کرد. به غیر از قطعه هفته دلتنگی که از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، یک اثر دیگر را هم حدود ده روز پیش از زمان کنسرت منتشر می‌کنیم. دو قطعه «آوانگارد» و «رفت که رفت» را در کنسرت پیش‌رو اجرا می‌کنیم. دو قطعه هم از آلبوم جدیدی که به زودی قرار است منتشر شود در این کنسرت برای اولین بار در کنداکتور قرار داده‌ایم و اجرا خواهد شد. مجموعا شش قطعه جدید در کنسرت 28 دی اجرا می‌شود.»

در ادامه از یزدانی درباره آلبوم جدید سوال کردیم و او گفت:«قصد داشتیم آلبوم جدید را در دی‌ماه و پیش از کنسرت زمستانه منتشر کنیم. اما چند قطعه به این مجموعه اضافه کردیم و چند قطعه را هم کنار گذاشتیم. همچنین تنظیم‌های چند قطعه را کلا عوض کردم و آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ جدید به تیم تولید آلبوم جدید من اضافه شد. همه این تحولات باعث شد تا این اثر در ماه دی منتشر نشود. نمی‌دانم این آلبوم چه زمانی توزیع خواهد شد. شاید اسفندماه این اتفاق رخ دهد و اگر در اسفند این امر محقق نشد؛ آلبوم جدید من اردیبهشت‌ سال آینده و پیش از کنسرت منتشر می‌شود.»

این خواننده و بهزاد عبدی چندی پیش در قالب تیتراژ «تعبیر وارونه یک رویا» با یکدیگر همکاری داشتند و اثر آنها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. رضا یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا این موزیسین در آلبوم جدیدش حضور دارد هم گفت:«بهزاد عبدی در آلبوم جدید من حضور ندارد اما یک پروژه بزرگ را با ایشان آغاز کرده‌ایم. پروژه‌ای بین‌المللی که به زودی درباره جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهم کرد.»
منبع: موسیقی ما
برچسب ها: رضا یزدانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: